Siekiant užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, open24.lt svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Spausdami “SUTINKU” arba tęsdami naršymą mūsų svetainėje, Jūs sutinkate su open24.lt slapukų naudojimo politika. Sutinku
Garvalin misija gaminti kokybiškus batus, diegti naujoves ir siekti tobulumo per praktinę patirtį ir kūrybiškumą.
Nuo pat įsikūrimo 1968 m., bendrovė siekia išlaikyti avalynės tradicijas pasitelkus kūrybiškumą. Per visą šį laiką „Garvalín“ kūrė savo gaminius, ypatingą dėmesį skirdama klientų poreikių analizei, pradedant nuo pirmosios batų poros pristatymo naujagimiams iki avalynės vaikams. Atsižvelgdama į šiuolaikinias madas, „Garvalín“ kuria universalų ir šiuolaikišką avalynės dizainą, kurį būtų galima avėti su bet kokia apranga.
Dabartinė Garvalinų šeima išaugo, trys jos etiketės „Garvalín“, „Agatha Ruiz de la Prada“ ir „Biomecánics“ pristato gerai diferencijuotas produktų linijas, kurios yra platinamos visame pasaulyje. Į avalynės kūrimą, valdymą ir rinkodarą įtraukus antrosios kartos gaminius, įmonė toliau sėkmingai auga ir siūlo vartotojams puikios kokybės ir dizaino prekes. Įmonė vis dar vykdo nuo pat pradžių vyravusią misiją: pagaminti tinkamą, pagal poreikius pritaikytą avalynę, kuri klientui suteiktų gerovės potyrį.
Garvalin įsipareigojimas kokybei atsispindi: nuimamais antibakteriniais vidpadžiais, natūralios odos pamušalais ir tarptautinių avalynės taisyklių laikymusi, bei pagarba ir meile aplinkai visuose procesuose.