PERPUS: nuolaidos visoms žiemos prekėms!
Pasiūlymas galioja viskam šiame kataloge*
TIKRINTI PASIŪLYMĄ
Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Kaip grąžinti/keisti prekę?

 

Norite internetu įsigytą prekę grąžinti arba pakeisti ?  

Pirmiausia - prisijunkite prie savo pirkėjo paskyros. Į savo pirkėjo paskyrą galite patekti vienu iš šių būdų:

  • jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo Pirkėjo paskyros su savo turimais prisijungimais. 
  • jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo elektroniniu paštu) arba
  • jei esate neregistruotas pirkėjas,  galite užsiregistruoti: Open24 svetainėje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite vesdami užsakyme naudotą elektroninio pašto adresą ir tada prisijunkite. 

Pastaba: jei prekę norite keisti (o ne grąžinti), Jums būtina užsiregistruoti.  

 Prisijungus papulsite į "Mano užsakymai" langą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. Pasirinkite užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti/keisti prekę".  Toliau pildykite pagal nurodymus.

  • Jei pildydami grąžinimo formą pasirinkote, kad prekę norite grąžinti ir atsiimti pinigus, pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų po prekės gavimo.
  • Jei pildydami grąžinimo formą pasirinkote, kad prekę norite keisti,  tai supildę grąžinimą iškart atlikite naują įprastą užsakymą. Keitimo užsakymo suma susidengs su grąžinamos prekės suma. Jei keičiate į tą pačią, tik kito dydžio prekę, suma susidengs visiškai ir nieko primokėti nereikės. Sistema keitimo užsakyme automatiškai nesudengia tik lojalumo taškų , jei juos naudojote pradinio užsakymo metu. Supildžius grąžinimą, naudoti lojalumo taškai grąžinami atgal į Kliento paskyrą per 15 min. ir juos vėl galite naudoti  keitimo  užsakyme ar sekančio apsipirkimo metu). Keičiama prekė Jus pasieks maždaug per 5-7 darbo dienas, skaičiuojant nuo prekės atidavimo/išsiuntimo Gavėjui dienos.

Pastaba: jei pildant grąžinimą pasirinksite, kad norite prekę keisti, bet keitimo užsakymo nesupildysite per 7 dienas, bus grąžinami pinigai. 

 

Kokiu būdu galite išsiųsti/ atnešti grąžinamą prekę?

Prekių grąžinimas yra NEMOKAMAS. Pildydami prekės grąžinimo formą per savo Pirkėjo paskyrą galėsite pasirinkti, kaip norite grąžinti prekę. Galimi pasirinkimai:  

  • Per DPD kurjerį 
  • Per Omiva paštomatą
  • Į fizinę parduotuvę 

Supildę prekės grąžinimą per DPD kurjerį, iškart matysite grąžinimo etiketę su Siuntėjo ir Gavėjo duomenis. Etiketę būtina užklijuoti  (arba užrašyti ranka) ant grąžinamos pakuotės. Prekes Jūsų nurodytu adresu paims DPD kurjeris per 1-2 darbo dienas (9-18 val). Jei nurodysite klaidingą adresą/pašto kodą - kurjeris neatvyks. Prieš atvykdamas kurjeris neskambina ir neinformuoja sms žinute. Jei kurjerio nesulauksite ar bus reikalingas pakartotinis iškvietimas, susisiekite su mumis klientams@open24.lt  arba tel. nr. 8 (5) 2080009 (I-V 9.00-21.00 h).

Supildę prekės grąžinimą per Omniva paštomatą, gausite sms žinutę ir elektroninį laišką su grąžinimo kodu bei išsamią instrukciją, kaip išsiųsti prekę per Omniva paštomatą. Kodas prekės grąžinimui galioja 7 dienas. Jei kodas nebegalioja ir Jums reikia naujo grąžinimo kodo - susisiekite su mumis klientams@open24.lt  arba tel. nr. 8 (5) 2080009 (I-V 9.00-21.00 h)

Supildę prekės grąžinimą ir pasirinkę, kad prekę nunešite į fizinę parduotuvę, atvykite į bet kurią Jums patogiausią Crocs arba Open24 fizinę parduotuvę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose arba Panevėžyje, jos darbo metu. Su savimi turėkite prekės grąžinimo patvirtinimo laišką, kurį gavote po grąžinimo formos supildymo el.paštu arba žinokite savo grąžinimo numerį RLT. Parduotuvės darbuotojas prekę priims ir patvirtins jos grąžinimą. Jei pildydami pasirinkote, kad pageidaujate pinigų grąžinimo, pavedimą atliksime per  10 d.d. Jei pildydami pasirinkote, kad prekę keičiate ir supildėte keitimo užsakymą per savo paskyrą, keitimo užsakymą Jums išsiųsime per 1-3 darbo dienas, kai tik gausite el. laišką, patvirtinantį jog Jūsų grąžinama prekė priimta. Jei prekę grąžinate dėl galimo gamyklinio defekto, atsakymas dėl pinigų grąžino grąžinimo arba prekės pakeitimo gali trukti iki 10d.d.

 

SVARBU: Grąžinimai priimami tik užpildžius internetinę grąžinimo formą. Grąžinimo forma turi būti supildyta atskirai kiekvienai prekei, kurią grąžinate. Prekė turi būti su visomis originaliomis etiketėmis, nesugadinta ir nedėvėta/neavėta. Prekę supakuokite į papildomą pakuotę taip, kad nebūtų sugadinta jos originali prekė ir originalus įpakavimas. Nesilaikant prekės grąžinimo taisyklių , prekė nebus priimta.