Svečių knyga

Jūsų komentaras

Rašyti komentarą

Svečių knygoje prašome rašyti atsiliepimus apie prekes, aptarnavimą, parduotuvę.
Jei norite, kad atsakytume į jūsų klausimą, prašome jį užduoti K.U.K. skiltyje.


Gausite el. laišką, kai Open24 pakomentuos Jūsų įrašą.

Lankytojų komentarai

Tomas rašo:
2017-02-13 10:35
Aš trumpai. Open24.lt iš mano pusės didelė pagarba,nes ši įmonė dirba žmonių labui... Pristatymas, grąžinimas, garantinis - jokių problemų! Šneku kaip klientas iš patirties. Džiugu, kad yra tokių parduotuvių. Ačiū
Joga rašo:
2017-01-28 13:25
Emu batus nesioju ne viena sezona, praeitus sezonus emu batus isigyjau uzsienyje, kokybe tikrai nesiskundziau, siais metais nusprendziau pasitiketi open24. Issirinkau modeli paterson lo, paveikslelyje ir aprasyme buvo parasyta jog pardavinejimas naujas modelis su neslystanciu padu ir panasiai. Taigi gaunu batus, o ten seno modelio batai ( aplodismentai open24) pradedu juos nagrineti, skaitineti internete ir ten aiskiai parodyta jog padas visai ne tas kaip aprasyta. Man kaip pirkejui mokanciam pinigus uz preke gal turejo pranesti , kad atsiuncia sena modeli? Todel teko skambinti paciai ir paklausti, kas per situacija, o pasirodo jie neturi naujo modelio batu ir sandelyje taip pat tik seni. Man nesiulo jokio sprendimo budo, tol kol nepakeliu balso tono tada pasiulio 15 % kitam pirkiniui! Kiek turi buti kvailas zmogus , kad antra karta uzsakinetu is tokios kompanijos batus? Kurie nesugeba atsakyti uz bendravimo kokybe, prekiu kokybe, kuriems nerupi klientas?!! Daugiau niekada niekada nepirksiu cia jokiu batu!!! Ir visiems rekomenduosiu nepirkti!! Tuo ir skiriasi lietuva nuo uzsienio, cia zmones apgaudineja!! O uzsieni visu pirma dirba del klientu!!
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

Dar kartelį norime atsiprašyti, kad gavote EMU batus su neatnaujintu padu. Atsiprašydami padovanojome Jums nuolaidos kodą kitam apsipirkimui. Taip pat suteikiame galimybę grąžinti nepatikusią, lūkesčių nepatenkinusią prekę ir už ją atgauti pinigus ar pasikeisti ją kita. Mūsų pagrindinis tikslas patenkinti klientų lūkesčius.

Reda Maselskienė rašo:
2017-01-18 14:30
Puikios prekės, aptarnavimas taip pat, jau pirkau ir vėl žadu, dažnokai įlendu ir laukiu nuolaidų (tik kaina tokia jau nelietuviška, bet kai akcijos tai puiku, žinoma jei lieka dydis tinkamas). Sėkmės
Jurijus rašo:
2017-01-13 19:50
Sveiki, padovanojau zmonai http://www.open24.lt/lt/katalogas/converse-chuck-taylor-all-star-brush-off/?color=7890 sporbacius. Ir labai susinervinau, kai viename bate radau kirstine zyme 0,5cm ilgio ir dar matomiausioj vietoj. Nezinau kodel siuncia pirkejams brokuotus batus. Ikelciau foto, jei butu patobulinta sveciu knyga.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, 

ačiū Jums už atsiliepimą. Susisieksime su Jumis netrukus asmeniškai. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

Ramūnas rašo:
2017-01-13 17:34
Gavau preke po apmokejimo per keleta dienu,viskuo esu patenkintas,yra tik vienas niuansas kuris siek tiek erzina ..
Del apmokejimo-kodel negalima apmoketi "omniva" pastomate pasiimant preke kaip pvz "RDE" ir kitur?
Siaip viskas ok,jus saunuoliai,kartais turite geras nuolaidas! nenusivyliau nei preke nei aptarnavimu+greitas siuntimas!Aciu!
Open24.lt atsakymas

Sveiki, 

ačiū Jums už atsiliepimą! 

Užsakant prekes į Omniva paštomatą, galima atsiskaityti ir pačiame paštomate, apmokant banko kortele. Atlikdami užsakymą Open24 svetainėje ir rinkdamiesi apmokėjimo būdą, rinkitės apmokėjimą "grynais" - tokiu atveju užsakymą galėsite apmokėti banko kortele, savitarnos siuntų terminale.

 

Kristina rašo:
2017-01-09 19:43
Sveiki. Pirkau maziukui crocsiukus ir viskas labai saunu ir pristate ir aptarnavo puikiai
daiva rašo:
2016-12-25 18:28
Nuoširdžiai dėkoju už pagalbą.AČIŪ.
Daiva rašo:
2016-12-17 17:31
2016.11.19d Šiaulių Akropolyje pirkau batus crocs jaunt stripes shorty boot go.11.21d pradėjus avėti nukrito dekoratyviniai žiedai.Tą pačią dieną kreipiausi į parduotuvę ,kad batams priklijuotų dekoratyvinius žiedus, nes vienas pasimetė.Paklausus pardavėjos ar turite aktą užpildymui dėl batų priėmimo, gavau atsakymą,kad patalpos filmuojamos ir batus tikrai grąžins.11.23d. skambučiu iš parduotuvės informavo, kad batai išsiųsti ekspertizei ir tikriausiai žiedelio negausime.Pokalbio metu paprašiau,jeigu negausite trūkstamo žiedelio ant batų klijuokite po 1,kad būtų vienodi.Iki 12.14d. jokio atsakymo negavusi vėl kreipiausi į parduotuvę.12.16d.batai buvo sutvarkyti ir aktas parašytas. Atvažiavus atsiimti gavau aktą kuriame parašyta,kad prašiau grąžinti pinigus už batus,nors juos prašiau sutvarkyti.Ant vieno bato priklijuoti 2 žiedai ant kito 1, nors prašiau padaryti vienodai. Iš parduotuvės neėmiau nei batų, nei akto.Su parduotuvės vadove susisiekti nėra galimybių. Nemaniau, kad tokio lygio įmonėje vyksta tokie cirkai.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, 

ačiū už išsamų laišką. Šiaulių Crocs parduotuvės vadovas su Jumis susisieks artimiausiu metu  ir pasiūlys problemos sprendimo būdus. Atsiprašome už nemalonią patirtį. Turėdami klausimų, galite su mumis susisiekti klientams@open24.lt 

Laima rašo:
2016-12-14 11:10
Panoramoje užsisakiau batus per open24.lt; pasirinkau pristatymo laiką nuo 18 val, nes dieną dirbu. Nuėjusi į darbą gavau panešimą, kad siuntą atveš tarp 14:37--16:37. Paskambinau open27.lt konsultantei - ji pasikrapštė, pasikrapštė, neva prisijungė prie kokios ten informacinės sistemos, ir patikino, kad mano siunta bus pristatyta mano pasirinktu laiku. Valio! Bet mes gyvenam Lietuvoje, tad skmabinu kurjerių tarnybai (beje, jų portale mano siuntos pristatymo laikas nurodytas dar kitoks, bet tikslesnis ir tumpesnis), ir galiausiai išsiaiškinu, kad nepasiant mano pasirinkimo, siuntos pakuotojai ant pakuotės nenurodė JOKIO laiko, o tada jau laiką pasirenkia kurjeris. Logiška. Tai tik open24.lt nesugeba kontroliuoti savo darbuotojų
Open24.lt atsakymas

Laba diena, 

dėkojame už atsiliepimą. Atsiprašome Jūsų dėl susiklosčiusios situacijos ir nemalonios patirties dėl pasirinktu laiku nepristatytos siuntos. Situaciją aptarėme su atsakingais darbuotojais - stengsimės, kad tokių atvejų būtų kuo mažiau. 

Jelena rašo:
2016-12-09 10:34
Praeitą savaitę apsilankiau Vilniaus "Akropolyje" "Crocs" parduotuvėje su ketinimu įsigyti dovanų. Tačiau, konsultantės elgesys, davė suprasti, kad jį turi svarbesnių reikalų už klientų aptarnavimą. Kai pagaliau priėjo ir man paklausus ar yra išrinktos prekės tam tikro dydžio, atsakymas privertė tiks atsiprašyti pardavėjos už sutrukdymą. Nes nejaugi aš dabar lauksiu, kol ji nueis į sandėlį ir paieškos man reikiamo dydžio, o dar ir neaišku ar ras. O jeigu aš dar ir apsigalvosiu pirkti, bus veltui sugaištas jos toks brangus laikas.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Jelena.

ačiū už komentarą. Jei turite galimybę, informuokite mus, prašome klientams@open24.lt, kurią tiksliai dieną lankėtės minėtoje parduotuvėje. Perduosime šį atvejį parduotuvių tinklo vadovui. 

Atsiprašome Jūsų už apsilankymo metu patirtus nepatogumus. 

- rašo:
2016-11-17 16:00
Daugiau niekada nepirksime per open24 jokių batų. Batus turėjo pristatyti per 2 dienas, o pristatė per savaitę, nes kurjeris pradangino mūsų batų porą, visiškai nemoka dirbti, neapskaičiuoja laiko ir nemaloniai bendrauja su klientais, o taip pat nemaloniai bendrauja ir konsultantės. Emu Stinger Mini batai tikrai neatitinka tokią didelę kainą, jie verti daugiausiai 60 eurų, o ne 150eurų. Šis apsipirkimas kainavo labai daug nervų ir daugiau per open24 tikrai nepirksim.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, 

ačiū Jums už komentarą. Susisieksime su Jumis asmenine žinute. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

rašo:
2016-11-03 11:33
Sveiki, Kauno „Akropolyje“ esančioje CROCS parduotuvėje pirkome vaikiškus batukus. Tokio siaubingo aptarnavimo, nedėmesingų ir piktų pardavėjų dar neteko sutikti. Taip jau atsitiko, kad po savaitės išryškėjus batų brokui, teko juos grąžinti atgal į padruotuvę ir vėl susidurti su pačiu nemaloniausiu aptarnavimu. Informacijos apie paliktą prekę nesulaukėme, nors buvome palikę telefono numerį. Siaubas!!! Sugadinta nuotaika visai šeimai. Nemanau, kad ateityje dar kada nors lankysimės toje parduotuvėje.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, 

ačiū, kad informavote. Atsiprašome Jūsų, jei aptarnavimas buvo neprofesionalus ir netinkamas. Stengsimes išvengti tokių situacijų ateityje. Būsime dėkingi, jei mus informuotumėte klientams@open24.lt , jei ateityje įvyktų panaši situacija. 

Gintare rašo:
2016-10-29 12:44
Kodėl nėra mano asmeninėje paskyroje nuorodos į prekės grąžinimo formą?
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Gintare,

Buvo nepasikeitęs užsakymo statusas, dėl to sistema nedavė pildyti grąžinimo formos. Užsakymą patvirtinome, lauksime grąžinimo/keitimo formos.

Elina rašo:
2016-10-28 06:35
Dukra turi ketvirtą porą,labai esam patenkinti,dabar nupirkau dvimečiui sūnui,jo plati koja ir aukšta keltis,ėmiau vienu dydžiu didesnius,tad ikišom laisvai su pedkelnėm ir stora kojine.Liko klausimas ar nešals kojytės žiemą:)
Erika rašo:
2016-10-24 20:39
Perku jau nepirma karta tad ir si karta likau patenkinta greitai ir be jokiu insidentu buvo pristatytos prekes.
Mykolas rašo:
2016-10-18 13:08
Užsisakiau batus vienos išmieros atvežė kitos. Likau be batų, sugaišau daug laiko, sukėlė daug nepatogumų ir sugadino nuotaiką.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Mykolai,

ačiū Jums už laišką - parašykite mums, prašau, šiuo elektroniniu adresu klientams@open24.lt , kad galėtume tiksliau išsiaiškinti ir Jums pagelbėti. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Lauksime Jūsų laiško.  

Rūta rašo:
2016-08-03 12:55
Jokiu būdu nesisiųskite prekių per LPexpress paštomatus, nes open24.lt dar nemoka jais naudotis. Jau beveik savaitę negaliu grąžinti prekių, nes konsultantai telefonu kalba ir daro nesąmones. Vienas siunčia prie paštomato, kuris už deklaruojamą nemokamą grąžinimą reikalauja 5 eurų už kiekvieną batų dėžutę. Antras ir trečias konsultantas siūlo laukti kurjerio, kuris net nesiruošia atvykti, nes open24 sistema automatiškai nurodo ne pirkėjo (nors duomenys yra paskyroje), o paštomato adresą. Visiška betvarkė ir daugybė sugaišto laiko.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Rūta,

ačiū, kad informavote apie situaciją. Atsiprašome Jūsų, jei nepavyko sklandžiai atlikti prekės grąžinimo ir dėl mūsų konsultantų kaltės buvote neteisingai informuojama apie prekės grąžinimo tvarką. Situaciją perduosime skambučių centro vadovui ir aiškinsimės, kad daugiau nesikartotų. Darkart atsiprašome už nepatogumus, kuriuos Jums sukėlėme. Jei ateityje turėsite pastebėjimų ar klausimų, maloniai prašome kreiptis klientams@open24.lt 

 

Alina rašo:
2016-08-01 18:34
Labai DIDELIS ACIU konsultantei kuri aptarnavo mane liepos 29 diena labiau i vakara pirkau Pana Jack sviesiai rudas basutes 39 dydzio.Nuostabi konsultante,pukiai atlieka savo darba,laivai bendraujanti net malonu apsipirkti ir prasome jai pakelti alga! :)
Mindaugas rašo:
2016-07-23 19:47
Liepos 7d. pristatė batus crocs santa cruz clean cut loafer. Pirkau vaikščiot darbe viskas būtu labai gerai( tikrai patogus) ,bet užteko pora kartu sušlapti kojas ir viršutinės vieno bato dalies medžiaga pradėjo irti. Pasidžiaugiau pora savaičiu.
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

visai mūsų avalynei taikoma 2 metų garantija gamyklinio broko atveju. Dėl prekės kokybės įvertinimo prašome kreiptis į bet kurią Jums patogiausią Crcs parduotuvę arba užpildykite prekės grąžinimo dokumentą savo paskyroje Open24. Kilus klausimams dėl grąžinimo tvarkos - susisiekite klientams@open24.lt arba klientų aptarnavimo numeriu 8 (5) 2080009

Donata rašo:
2016-07-23 10:45
Prieš tris mėnesius pirkom vaikiškus croc's kids crocband sandal. Jau nebelaiko vienas lipdukas. Pasiėmiau čekį ir ten įmušta ne minėti batai o croc's kids keeley frozen fever sandal. Kaip elgtis šioj situacijoj? Negana to kad, sumokėjau daugiau už batus bet ir garantija nebegalios?
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

prašau susisiekite su mumis klientams@open24.lt, nurodydami tikslią apsipirkimo datą ir pirkimo vietą. Būtume dėkingi, jei pridėtumėte čekio kopiją. Atsiprašome už nepatogumus.

 

1 2 3 4 ... 48 ... 95