Kilo klausimų? 8 (5) 2080009
2021-07-22

Diadora - rezultatai kalbantys patys už save

Diadora pradėjusi nuo kalnų batų užaugo į prekės ženklą, kuriantį avalynę bei drabužius ne tik sportininkams, bet ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams bei sportinės aprangos gerbėjams.

“Sėkmė už sėkmę - tokia mūsų svajonė. Tik sujungę talentus komandoje, mes galime pasiekti norimus rezultatus.” - tai Enrico Moletti Polegato žodžiai, kurie jau beveik tapę Diadora prekės ženklo vizija. Taip, supratote teisingai, šiandien jums paruošėme tekstą apie Diadora avalynę. Tačiau, kad susidarytumėt geresnį įspūdį, pradėsime nuo trumpos prekės ženklo istorijos.

Diadora startavo dar 1948m., kai italas amatininkas pradėjo gaminti batus, norėdamas paremti šeimą, tiksliau sakant, pradėjo gaminti batus kalnų slidėms. Neilgai trukus jie buvo pripažinti kaip geriausi kalnų ir darbo batai. Tačiau keičiantis žmonių poreikiams, keitėsi ir Diadora. Dar šeštame dešimtmetyje jie pakeitė savo tikslinę auditoriją ir įsisuko į sporto pasaulį. Jau tada Diadora pasižymėjo aukšta produktų kokybe ir pažangiausiomis technologijomis. Būtent tuo metu, Diadora įžengė į sporto avalynės prekių industriją. Bėgo laikas, požiūris evoliucionavo ir sporto entuziastai neleis sumeluoti, kad septyniasdešimtieji buvo pažymėti profesionalaus sporto sprogimu. Tad Diadora čia ir vėl nesnaudė, ir tapo pirmąja italų kompanija pradejusia taikyti kitokią, tuo metu dar niekam neįprastą, marketingo strategiją. Jie suprato turintys pasitelkti garsius sportininkus ir naudoti juos vietoj rekomendacijų ir atsiliepimų. Tokie čempionai kaip Bjorn Borg ir Roberto Bettega tapo tikrų tikriausiomis stiliaus ikonomis, ir žinoma, ryškiausiais prekės ženklo “veidais ir balsais”. Prie batų prisijungė ir drabužiai, kurie kartu su laiku transformavosi ir tapo ne tik sporto, bet ir naujo gyvenimo būdo dalimi. Taip atsirado laisvalaikiui skirta avalynė ir patogūs drabužiai. Aštuoniasdešimtaisiais Diadora nesustojo ir toliau populiarėjo pasitelkdama garsius sportininkus kaip savo atstovus: Pat Cash, Andrea Zorzi, Antonio Cabrini ir kiti garsūs sportininkai populiarino Diadora sportinius drabužius ir avalynę kaip “must have” (liet. privalai turėti) produktus. Tai tapo tikrų tikriausia mada (Jei esate matę bent vieną filmą iš šių laikotarpių, tikrai suprasite apie ką aš).

Diadora pradėjusi nuo kalnų batų užaugo į prekinį ženklą, kuriantį avalynę bei drabužius ne tik sportininkams, bet ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams bei sportinės aprangos gerbėjams. Iki šiol Diadora palaiko labai glaudžius ryšius su profesionaliais sportininkais. Jie ne tik tampa prekinio ženklo atstovais, tačiau yra stipriai įtraukiami ir į avalynės patobulinimus. Atsižvelgiama į jų pastabas, komentarus ir pasiūlymus. 

Pats žodis Diadora yra kilęs iš graikų kalbos (dia-dora) ir reiškia dovanų dalybas. Dalijimasis sėkme, komandos dvasia konkurencingose sporto varžybose tarp dalyvių ir žiūrovų, tai vienas iš Diadora prekinio ženklo principų. Jie tiki dialogu tarp kūrėjų ir naudotojų. Taip šis ženklas išaugo nuo batų kalnų slidėms iki populiaraus prekės ženklo, kuriančio ne tik profesionaliems sportininkams. Šiuo metu Diadora asortimente galite rasti batus futbolininkams, bėgikams, tenisininkams ir fitneso gerbėjams. Ir ne tik suaugusiems - jie kuria ir vaikams. Todėl Diadorą gali būti vadinama: batai šeimai, batai suaugusiems, batai vaikams, batai moterims, batai vyrams ir batai sportininkams, batai bėgikams ir t.t. – nuostabu, kad vienas prekės ženklas, gali apauti ir aprengti visus nuo mažiausio iki didžiausio.  

2009 - aisiais prie Diadora prisijungė visų mėgstamas ir žinomas GEOX prekinis ženklas, kurio technologijos, tokios kaip Net breathing system buvo pritaikytos ir Diadora avalynėje. Buvo sukurta speciali membrana, pagaminta iš mikroporų medžiagos, kuri sugeria prakaitą, paverčia jį garais ir išstumia per skylėtą padą. Ši membrana leidžia kojoms kvėpuoti, jos nešlampa, bet tuo pačiu nepraleidžia ir vandens. Taip užtikrinamas idealus pėdos mikroklimatas bato viduje. Net karščiausiame klimate atliekant intensyvius pratimus yra užtikrinamas terminis reguliavimas. Ir priimkit mano žodžius už grynus pinigus, nes net prie +30 kojos taip nesuprakaituoja kaip įprastuose sportbačiuose. Ar minėjau, kad tai puikus batų pasirinkimas bėgikams ir visiems kitiems sportininkams?

Dar viena iš technologijų naudojama kuriant Diadora avalynę yra Mass Demper. Tai revoliucinė technologija užtikrinanti visišką amortizaciją, kartu užtikrinant avalynės universalumą ir kojos apsaugą. Padas sukurtas pasitelkiant mažo tankio medžiagą, kuria siekiama maksimalaus komforto, tačiau tuo pačiu sukuriamas ir apsauginis pado apvalkalas padidinant atsparumą pado dilimui, plyšimui bei hidrolizei. Mass Demper technologija ne tik prailgina batų nešiojimo laiką, bet ir tolygiai paskirsto kūno svorį ir leidžia pėdai patogiai įsitaisyti. Šitam pritarsiu taip pat. Pirmą kartą pasimatavus Diadora sportbačius apėmė labai keistas jausmas. Pėda lyg ir įrėminta, bet tuo pačiu jai suteikta visiška judėjimo laisvė. Ir tai man leido gerokai ilgiau džiaugtis vaikščiojimu net ir su naujais, dar nepranešiotais batais. 

Ir tai yra tik dvi technologijos iš 36, kurias jie taiko. Taip, perskaitėte teisingai. Savo avalynės ir drabužių gamybai jie naudoja net  trisdešimt šešias pasaulyje pripažintas technologijas. Tokios kaip gamyba iš perdirbtų medžiagų, neslystantis ir su paviršiumi sukimbantis padas, avalynės lengvumas, atsparumas vandeniui ir dar daug kitų. 

Kaip rašo jie patys: Diadora technologijų dėka, kiekvieną savo darbo, sporto ar tiesiog gyvenimo akimirką praleiskite saugiai ir patogiai.

 

Na ir pabaigai, reikėtų paminėti Diadora svarbiausią apdovanojimą. 2019m. Diadora buvo apdovanota “EcoVadis” aukso medaliu. Iš daugiau nei  63 000  įmonių Diadora pateko tarp 5% geriausių pasaulio lyderių, atsižvelgiant į aplinkosaugos ir etikos rodiklius pasaulinėse tiekimo grandinėse. 

Diadorai taip pat rūpi ir klimato kaita. Jei ekologiška medvilnė jums jau ne naujiena, tai pakavimo pavyzdys tikrai sužavės. Štai pavyzdžiui visa Heritage linija yra pakuojama į dėžes pagamintas iš išmestų jūros žolių, o visi Diadora oficialūs platintojai naudoja tik perdirbtas popierines pakuotes. Taip pat jie prisideda ir prie nevalstybinių organizacijų. Viena iš jų - Peres Centras taikai ir inovacijoms, įkurta Nobelio prizo laureato Shimon Peres. Ši NVO pasitelkia sportą kaip instrumentą taikai išgauti. O jei tiksliau, tai kasmet būrys izraeliečių ir palestiniečių merginų žaidžia draugiškas futbolo rungtynes maišytose komandose, taip sukuriant abipusį supratimą ir priėmimą bei taiką tarpusavio egzistavimui.

Žinoma, būtina pabrėžti, kad Diadora turi ir ISO 9001 sertifikatą. Tad jei dar neteko išmėginti Diadora avalynės ar aprangos, dabar būtų pats laikas tai padaryti. Tikrai rasite geriausią sprendimą savo kojoms ir kūnui. 

Visą Diadorą kolekciją galite rasti čia.

Taip pat skaitykite