Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Dažniausiai užduodami klausimai

Pateikiame klientų dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu į savo klausimą atsakymo nerasite, susisiekite su mumis elektroniniu paštu klientams@open24.lt (garantuotas atsakymas per 2 darbo dienas) arba klientų aptarnavimo telefonu 8 (5) 2080009 visomis savaitės dienomis 8:00-22:00 (išskyrus švenčių dienas). 

 

Kaip galiu grąžinti įsigytą prekę?

Jeigu įsigyta prekė Jums netiko, ją grąžinti galite per 365 dienas nuo jos įsigijimo dienos. Grąžinama prekė turi būti neavėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. 

Internetu įsigytą prekę galite grąžinti dviem būdais:

1. Grąžinimas internetinėje Open24 parduotuvėje: prisijunkite savo paskyroje Open 24 puslapyje (jei pirkote neužsiregistravę, pirmiausia - užsiregistruokite: Open24 svetainėje pradiniame puslapyje viršuje spauskite "Prisijungti", tada "Registracija". Užsiregistruokite ir prisijunkite). Prisijungę papulsite į "Mano užsakymai" lapą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. Pasirinkite užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Toliau pildykite pagal pateikiamas instrukcijas. 

2. Grąžinimas fizinėje Crocs parduotuvėje: internetinėje parduotuvėje Open24 įsigytą Crocs prekinio ženklo prekę galima grąžinti arba pakeisti bet kurioje Jums patogiausioje Crocs fizinėje parduotuvėje. Su savimi turėkite batus ir žinokite užsakymo numerį arba turėkite atspausdintą prekės užsakymo patvirtinimą. Jei internetinėje parduotuvėje Open24 įsigijote ne Crocs prekinio ženklo avalynę, keisti ir grąžinti galite tik internetinėje parduotuvėje Open24, prisijungus per savo paskyrą (jei pirkote neužsiregistravę, pirmiausia - užsiregistruokite. 1) Open24 svetainėje pradiniame puslapyje viršuje spauskite "Prisijungti". 2) Užsiregistruokite arba prisijunkite. 3) Skiltyje viršuje spauskite "Mano užsakymai". Matysite įsigytų prekių sąrašą. 4) Susiraskite prekę, kurią grąžinate ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Toliau pildykite pagal pateikiamas instrukcijas.)

  

Kaip galiu pakeisti įsigytą prekę į kitą?

 Jei įsigytos prekės modelis, dydis ar spalva Jums netiko, ją galite pakeisti į bet kokią kitą prekę iš mūsų internetinės parduotuvės. Keičiama prekė turi būti neavėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

Norėdami pakeisti prekę, atlikite šiuos žingsnius:

  • Prisijunkite prie savo paskyros Open24 internetinėje parduotuvėje (jei pirkote neužsiregistravę, pirmiausia - užsiregistruokite: Open24 svetainėje pradiniame puslapyje viršuje spauskite "Prisijungti" ir tada "Registracija". Užsiregistruokite ir prisijunkite).
  • Suraskite užsakymą/prekę, kurią norite keisti, ir po ja spauskite mygtuką „Grąžinti prekę“.
  • Pildydami matysite pasirinkimą „Grąžinti“ ir „Keisti“. Pasirinkite, kad prekę norite "Keisti" ir baikite pildyti grąžinimą.
  • Užpildę grąžinimo formą, iškart atlikite naują užsakymą prekei, į kurią norite keisti. Keitimo užsakymo suma susidengs su grąžinamos prekės suma. Kai tik gausime Jūsų grąžinamą prekę, išsiųsime keičiamą. Grąžinimo - keitimo procedūra trunka 5-7 darbo dienas.
  • Siuntą supakuokite ir grąžinkite pagal sistemoje sugeneruotą prekės grąžinimo būdą.

  

Atlikau prekių grąžinimą, kada galiu tikėtis atgauti sumokėtus pinigus?

 Jums savo paskyroje Open24 puslapyje supildžius prekės grąžinimo formą, sistemoje susigeneruos užrašas, kad "Grąžinimas atliktas". Pinigų pavedimas už grąžintas prekes atliekame darbo dieną - ketvirtadienį. Ilgiausias nustatytas pinigų grąžinimo terminas yra dvi savaitės skaičiuojant nuo prekių grąžinimo dienos.

Dėmesio: Open24.lt įsipareigoja grąžinti visus už prekes sumokėtus pinigus, išskyrus pristatymo mokestį.

 

Noriu prekę pakeisti. Atlikau prekės grąžinimo ir keitimo užsakymus. Kada galiu tikėtis gauti naują prekę vietoj keičiamos?

 Prekių grąžinimo - keitimo procedūra trunka 5 -7 darbo dienas: naujos prekės pristatomos tik patikrinus grąžintas prekes.

 

Prekė, kurią gavau, yra brokuota. Kaip man elgtis?

Visoms Open24.lt prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Gamyklinio broko atveju Open.24 įsipareigoja grąžinti už prekę sumokėtus pinigus arba pakeisti brokuotą prekę į kitą klientą dominančią prekę. Gamyklinio broko atveju, klientas internetiniame puslapyje turi užpildyti prekių grąžinimo formą, pasirinkdamas grąžinimo priežastį "brokas" ir patikslindamas grąžinimo priežastį. Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu klientams@open24.lt arba telefonu 8 (5) 2080009.

 

  Ar Crocs avalynę galima skalbti skalbimo mašinoje, džiovinti prie radiatorių ar su kitais džiovinimo prietaisais?

Crocs avalynės nerekomenduojame skalbti skalbimo mašinoje. Negalima Crocs avalynės laikyti prie radiatoriaus ar naudoti kitus džiovinimo prietaisus. Venkite  tiesioginių saulės spindulių, palikite batus pavėsyje (po skėčiu, gultu), nes paveikta tiesioginių saulės spindulių Crocs avalynė gali deformuotis.  

 

Prekės, kurią noriu įsigyti, neturite. Kaip galiu sužinoti, ar tam tikro dydžio ir spalvos prekę vėl turėsite?

Siūlome užsisakyti automatinę žinutę, kurią gausite, kai tik patikusio modelio pasirinkta spalva ir dydis pasirodys mūsų internetinėje parduotuvėje. Norint užsisakyti žinutę, reikia atlikti šiuos veiksmus: Open24 svetainėje raskite Jus dominačią prekę, pasirinkite spalvą, reikiamą dydį ir žemiau apačioje laukelyje suveskite savo elektroninio pašto adresą, kuriuo pageidaujate gauti informaciją, kai prekė atsiras.

  

Turiu išskirtinio kliento kortelę Open24. Kokias nuolaidas ji suteikia?

Kurdami savo naują lojalumo programą, mes siekėme vieno – atsidėkoti Jums už Jūsų lojalumą. Būtent dėl to net 10% Jūsų pirkinio sumos virsta taškais, kuriais vėliau galėsite padengti iki 50% kito pirkinio sumos. Ir tai dar ne pabaiga – ši kortelė galioja ir visose mūsų mažmeninės prekybos vietose ir internetinėje parduotuvėje www.open24.lt. Juk batų niekada nebus per daug!

Kokie naujos lojalumo programos privalumai?

  • Dar daugiau naudos. Dabar 10% kiekvieno Jūsų pirkinio sumos virsta taškais, kurie kaupiami kortelėje ir galioja 120 dienų nuo paskutinės Jūsų pirkimo dienos.
  • Viskas paprasčiau nei buvo. Norint apsipirkti parduotuvėje, Jums nebereikės raustis rankinėje, kuprinėje ar kišenėse ir ieškoti lojalumo kortelės – užteks prie kasos pasakyti savo elektroninį paštą ir taškai automatiškai nukeliaus į Jūsų paskyrą. 
  • Individualus dėmesys. Užsiregistravę lojalumo programai, Jūs, kaip išskirtiniai klientai, pirmieji sužinosite ir galėsite pasinaudoti išpardavimų nuolaidomis dar iki išpardavimo pradžios.
  • Šviežiausios naujienos. Jūs pirmieji sužinosite apie naujas avalynės ir kitų prekių kolekcijas, jų papildymus bei kitą aktualią informaciją.
  • Išskirtiniai pasiūlymai. Tik Jums bus teikiami specialūs lojalaus kliento pasiūlymai.

Kaip sužinoti, kiek aš turiu taškų?

Savo taškus sužinoti galite puslapio viršuje spustelėję mygtuką „Prisijungti“ ir suvedę savo duomenis ir prisijungę prie savo paskyros.

Svarbu: kortelėje sukaupti taškai į pinigus nekeičiami!

 

Kaip žinoti, ar avalynė atitinka dydžius?

Open24 svetainėje po modelio nuotraukomis esančiose dydžių lentelėse (mygtukas "Dydžių lentelė") pateikiami preliminarūs to modelio vidpadžio ilgio išmatavimai centimetrais. Renkantis dydį siūlome atsižvelgti į vidpadžio išmatavimus ir klientų rekomendacijas dešinėje. Jei užsakytas modelis, dydis ar spalva netiks ar nepatiks, grąžinti ir keisti neavėtą bei nepraradusią prekinės išvaizdos avalynę galima per vienerius metus. Keitimo procedūra trunka 5-7 darbo dienas ir tai nieko nekainuoja. 

  

Kaip sužinoti, kurioje Crocs parduotuvėje yra  Jums patikęs modelis modelis ir reikiamas dydis?

Sužinoti, kuriose fizinėse Crocs parduotuvėse turime patikusio modelio dydį, galite atlikę šiuos veiksmus: Open24 puslapyje raskite Jus dominačią prekę, pasirinkite spalvą, reikiamą dydį ir žemiau apačioje spauskite ant atsiradusios nuorodos: "Kuriose parduotuvėse galima įsigyti?".