Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Prekių pristatymas

 

Kas pristatys Jūsų užsakymą  iš www.open24.lt?

Nuo šiol galite pasirinkti ne tik greitą, bet ir Jums patogų užsakymo pristatymo būdą: į Jums patogiausią paštomatą arba su kurjeriu į rankas (namus ar biurą).

Mūsų partneriai siuntinių pristatymams – OMNIVA (paštomatai), DPD Lietuva (kurjeriai).

Kada pristatys Jūsų užsakymą?

Jūsų užsakymą Lietuvoje pristatysime per 1-2 dienas.

Jei užsakymą pateiksite iki tos pačios dienos 12 valandos, užsakytas prekes gausite jau kitą darbo dieną, jei po 12-os valandos – užsakytos prekės bus pristatytos dar kitą darbo dieną.

Jei iškilo klausimų kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes -  kreipkitės, rašydami el.paštu: klientams@open24.lt ( darbo valandomis I-V 8:00-17:00 ) arba skambinkite telefonu: +370 5 2080009 ( I-VII 8:00-22:00 ).

 

Pristatymas į  DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus

Pristatymas į DPD Pickup siuntų taškus - 1 EUR (užsakymams nuo 70 EUR nemokamai).

Užsakytų prekių atsiėmimas  Pickup siuntų taškuose/terminaluose - atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale. 

DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti. Pasirinkite Jums patogiausią Pickup siuntų tašką/terminalą.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. 

Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.

 

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:

  • su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
  • Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).

 

Daugiau informacijos apie Pickup siuntų taškus ir teminalus rasite čia: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2

  

 Pristatymas į OMNIVA paštomatus 

Visoje Lietuvos teritorijoje - pristatymas į paštomatus NEMOKAMAS.

OMNIVA paštomatai – tai patogus ir paprastas būdas atsisiųsti siuntą, nes ją atsiimti galėsite bet kuriuo jums patogiu paros metu. Kai tik siunta pasieks jūsų pasirinktą paštomatą, Jums bus išsiųsta sms žinutė bei pranešimas Jūsų nurodytu užsakyme el.paštu.

SVARBU! Nurodykite tikslų savo telefono numerį ir el.pašto adresą, nes būtent jūsų nurodytu numeriu bus išsiųsta žinutė su siuntos atsiėmimo iš paštomato informacija.

Prekes iš OMNIVA terminalo atsiimkite per 3 kalendorines dienas nuo SMS ar el.pašto gavimo dienos Jums patogiu metu.

Jei nespėjote atsiimti prekės per 3 kalendorines dienas OMNIVA išsiųs Jums priminimą SMS žinute apie nepasiimtą siuntą. Neatsiėmus siuntos per 7 kalendorines dienas prekė bus grąžinta pardavėjui.

 

Norėdami atsiimti siuntą iš  OMNIVA paštomato Jums reikia atlikti šiuos žingsnius: 

  1. Atvykite prie paštomato, nurodyto SMS žinutėje;
  2. Palieskite paštomato ekraną, pasirinkite kalbą  ir spauskite ‚Atsiimti siuntą‘;
  3. Jei buvote pasirinkę apmokėjimą po pristatymo sekdami tolimesnes instrukcijas ekrane, susimokėkite už Open24 prekes banko kortele. PASTABA: mokėjimo terminalas yra žemiau terminalo ekrano;
  4. Kai atliksite mokėjimą banko kortele, sekite instrukcijas ekrane;
  5. Įveskite sms žinutėje arba el. pašte nurodytą siuntos atsiėmimo 6-ženklį kodą;
  6. Atsidarius terminalo durelėms, pasiimkite siuntą, uždarykite paštomato dureles;
  7. Norėdami gauti siuntos kvitą terminalo ekrane spauskite TAIP.

 

OMNIVA video filmukas kaip atsiimti siuntą yra čia, kaip atsiimti siuntą per OMNIVA paštomatus.

Jei iškilo klausimų kaip gauti prekes -  kreipkitės, rašydami el.paštu: klientams@open24.lt arba skambinkite telefonu: +370 5 2080009 (darbo valandomis I-IV 9.00-16:00 val., V 9.00 - 15.00 val.).

Daugiau informacijos apie Omniva paslaugas galite sužinoti čia: www.omniva.lt

 

 

Prekių pristatymas su  DPD  kurjeriu visoje Lietuvoje teritorijoje - nemokamas*

Užsakymams virš 70 EUR siuntimas visada nemokamas, o mažesniems užsakymams nei 70 EUR siuntimas kainuoja 2 EUR.

Neringą siuntos pristatymas - 20 EUR

Pristatys DPD  kurjeris į rankas – pristatysime jums siuntą jūsų norimu adresu: į darbovietę, į namus ar kitu Jūsų nurodytu adresu užsakyme.

Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:

  1. nuo 08.00 iki 14.00 val.;
  2. nuo 14.00 iki 18.00 val.;
  3. nuo 18.00 iki 22.00 val.;

Likusioje Lietuvos dalyje galėsite pasirinkti pristatymo laiko intervalą 08.00-18.00.

Apie pristatymą DPD kurjeris iš vakaro informuoja SMS žinute, pristatymo dieną prieš atvykstant informuoja skambučiu.

Jei pasirinkote apmokėjimą grynais siuntos pristatymo metu, sumokėti grynais DPD kurjeriui galėsite pristačius prekę Jūsų nurodytu adresu. Esant galimybei, prašome turėti tikslią sąskaitoje nurodytą sumą (be grąžos).

Informuojame, kad pristatęs prekes, DPD kurjeris nelaukia, kol Jūs apžiūrėsite ir/ar pasimatuosite prekes.

Svarbu! Priimdami iš DPD kurjerio siuntinį ar pasiimdami jį iš OMNIVA paštomato, patikrinkite, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir/arba informuokite mus el.paštu klientams@open24.lt per 3 kalendorines dienas.

Jei iškilo klausimų kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes -  kreipkitės, rašydami el.paštu: klientams@open24.lt ( darbo valandomis I-V 8:00-17:00 ) arba skambinkite telefonu: +370 5 2080009 ( I-VII 8:00-22:00 ).