Mūsų svetainė naudoja slapukus svetainės funkcijoms, svetainės veikimui, analizei, personalizuotam turiniui ir reklamai. Paspaudę "SUTINKU SU VISAIS SLAPUKAIS", jūs sutinkate su open24.lt slapukų naudojimu ir informacijos dalijimusi su mūsų partneriais. Daugiau apie slapukų naudojimą ir mūsų partnerius galite sužinoti bei taip pat pakeisti savo sutikimą per slapukų naudojimo politika.
Dainininkas ir dainų autorius Lewis Capaldi pristato drąsiausią iki šiol HEYDUDE kampaniją.
![]() |
HEYDUDE, pasaulinis laisvalaikio avalynės prekių ženklas, garsėjantis savo komfortu ir stiliumi, bendradarbiauja su Didžiosios Britanijos topų viršūnes užkariavusiu Lewis Capaldi, pristatydamas iki šiol drąsiausią pasaulinę kampaniją – HEYDUDE Country. Ši kampanija startuoja kartu su išskirtiniu Capaldi sugrįžimu į sceną ir atspindi jo autentišką humoro, nuoširdumo ir jausmų derinį. Tobulai atspindėdamas HEYDUDE požiūrį, Capaldi įkūnija gyvenimo būdą, kuriame komfortas reiškia kur kas daugiau nei vien tik tai, ką avime – tai pasitikėjimas savimi, paprastumas ir drąsa būti savimi. HEYDUDE Country – tai ne geografinė vieta pasaulio žemėlapyje, tai būsena. Mąstysena, paremta saviraiška, autentiškumu ir buvimu savimi. Ši kampanija švenčia naują kultūrinį momentą, kai tai, kaip jautiesi, yra ne mažiau svarbu nei tai, kaip atrodai. |
HEYDUDE, pasaulinis laisvalaikio avalynės prekių ženklas, garsėjantis savo gebėjimu sujungti individualų stilių ir komfortą kiekviename batų modelyje, pristato garsųjį dainininką ir dainų autorių Lewis Capaldi kaip naująjį prekių ženklo ambasadorių pasaulinei kampanijai HEYDUDE Country. Po įspūdingo sugrįžimo į Glastonbury festivalio sceną, naujo hito Survive išleidimo ir prieš pat išparduotą turą, Capaldi – garsėjantis savo atvirumu, humoro jausmu ir aktyviu požiūriu į psichinę sveikatą – puikiai atspindi HEYDUDE pasaulinį judėjimą, skatinantį saviraišką, komfortą ir drąsą būti savimi. HEYDUDE Country kampanija atspindės augančios prekės ženklo gerbėjų bendruomenės dvasią ir pakvies naujus žmones patirti HEYDUDE per įtraukiančias istorijas bei realaus gyvenimo akimirkas. Tikslas – kurti bendruomenę, ryšį ir įkvėpti žmones būti kuo autentiškesniais. Nes HEYDUDE Country – tai ne vieta, o būsena. Partnerystė su Capaldi prasidės išskirtiniu vaizdo klipu, kuris leis pažvelgti į menininko kelią iš arčiau. Nuo šlovės spaudimo iki tikrųjų vertybių atradimo – šiame filme užfiksuoti nuoširdūs momentai, atviri išgyvenimai ir Capaldi būdingas humoras. Jo esmė – tai, kaip Capaldi atrado savo HEYDUDE Country versiją – ne vietą, o vidinę būseną, kurioje jis jaučiasi įkvėptas, tvirtas ir tikrasis jis. |
![]() |
HEYDUDE, pasaulinis laisvalaikio avalynės prekių ženklas, garsėjantis savo gebėjimu sujungti individualų stilių ir komfortą kiekviename batų modelyje, pristato garsųjį dainininką ir dainų autorių Lewis Capaldi kaip naująjį prekių ženklo ambasadorių pasaulinei kampanijai HEYDUDE Country.
Po įspūdingo sugrįžimo į Glastonbury festivalio sceną, naujo hito Survive išleidimo ir prieš pat išparduotą turą, Capaldi – garsėjantis savo atvirumu, humoro jausmu ir aktyviu požiūriu į psichinę sveikatą – puikiai atspindi HEYDUDE pasaulinį judėjimą, skatinantį saviraišką, komfortą ir drąsą būti savimi.
HEYDUDE Country kampanija atspindės augančios prekės ženklo gerbėjų bendruomenės dvasią ir pakvies naujus žmones patirti HEYDUDE per įtraukiančias istorijas bei realaus gyvenimo akimirkas. Tikslas – kurti bendruomenę, ryšį ir įkvėpti žmones būti kuo autentiškesniais. Nes HEYDUDE Country – tai ne vieta, o būsena.
Partnerystė su Capaldi prasidės išskirtiniu vaizdo klipu, kuris leis pažvelgti į menininko kelią iš arčiau. Nuo šlovės spaudimo iki tikrųjų vertybių atradimo – šiame filme užfiksuoti nuoširdūs momentai, atviri išgyvenimai ir Capaldi būdingas humoras. Jo esmė – tai, kaip Capaldi atrado savo HEYDUDE Country versiją – ne vietą, o vidinę būseną, kurioje jis jaučiasi įkvėptas, tvirtas ir tikrasis jis.
„Man buvo labai smagu bendradarbiauti su HEYDUDE, kuriems svarbiausia – gera savijauta su savimi. Muzika man teikia daug paguodos. Turi kurti dėl savęs ir tikėtis, kad kiti tame ras dalelę savęs.“
– Lewis Capaldi.
![]() |
Michael Anthes, tarptautinis HEYDUDE vadovas, sako: „Lewis puikiai įkūnija HEYDUDE Country dvasią – jis autentiškas, lengvai artimas ir gyvena tą komforto pirmiausia gyvenimo būdą, kurį mes švenčiame. Ši kampanija yra daugiau nei apie batus – tai apie pasitikėjimą savimi, saviraišką ir savo unikalaus pasaulio kūrimą. Lewis ne tik dėvi HEYDUDE – jis yra HEYDUDE Country. Mes nekantraujame pasidalinti šia energija su pasauliu.“ Pasaulinės HEYDUDE Country kampanijos startas remiasi ženkliu HEYDUDE augimu JAV, kur jis tapo itin populiarus tarp Z kartos atstovų. Partnerystė su Capaldi yra svarbus žingsnis plėtrai už JAV ribų – Europoje ir ypač Jungtinėje Karalystėje. Oficialus kampanijos pristatymas vyks Capaldi gimtajame mieste – Glazge. |
Kampanija plėsis visoje Europoje per netikėtus prekių ženklo įkvėptus eksperimentinius momentus ir pop-up aktyvacijas, kviesdama žmones atrasti savo unikalią HEYDUDE Country versiją per kūrybines patirtis, asmenines aistras ir prasmingus ryšius. HEYDUDE sparčiai auga ir tampa avalynės pasirinkimu tiek kasdienėms akimirkoms, kelionėms, muzikos festivaliams, tiek laisvalaikiui. Stilingi ir funkcionalūs – tokie yra Wally Stretch Sox modeliai, kuriuos vaizdo klipuose avi pats Capaldi. Šie batai priklauso ikoninei Wally ir Wendy linijai, žinomai dėl savo komforto, lengvumo ir lengvo įsiliejimo į kūrybingą kasdienybę. |
![]() |
Kampanija plėsis visoje Europoje per netikėtus prekių ženklo įkvėptus eksperimentinius momentus ir pop-up aktyvacijas, kviesdama žmones atrasti savo unikalią HEYDUDE Country versiją per kūrybines patirtis, asmenines aistras ir prasmingus ryšius.
HEYDUDE sparčiai auga ir tampa avalynės pasirinkimu tiek kasdienėms akimirkoms, kelionėms, muzikos festivaliams, tiek laisvalaikiui. Stilingi ir funkcionalūs – tokie yra Wally Stretch Sox modeliai, kuriuos vaizdo klipuose avi pats Capaldi. Šie batai priklauso ikoninei Wally ir Wendy linijai, žinomai dėl savo komforto, lengvumo ir lengvo įsiliejimo į kūrybingą kasdienybę.