Atrask stilių ir komfortą – rudens kolekcijos jau čia! Išsirinkti >>
Kilo klausimų? 

HEYDUDE Country - tai ne vieta, tai būsena

Dainininkas ir dainų autorius Lewis Capaldi pristato drąsiausią iki šiol HEYDUDE kampaniją.

HEYDUDE, pasaulinis laisvalaikio avalynės prekių ženklas, garsėjantis savo komfortu ir stiliumi, bendradarbiauja su Didžiosios Britanijos topų viršūnes užkariavusiu Lewis Capaldi, pristatydamas iki šiol drąsiausią pasaulinę kampaniją – HEYDUDE Country.

Ši kampanija startuoja kartu su išskirtiniu Capaldi sugrįžimu į sceną ir atspindi jo autentišką humoro, nuoširdumo ir jausmų derinį. Tobulai atspindėdamas HEYDUDE požiūrį, Capaldi įkūnija gyvenimo būdą, kuriame komfortas reiškia kur kas daugiau nei vien tik tai, ką avime – tai pasitikėjimas savimi, paprastumas ir drąsa būti savimi.

HEYDUDE Country – tai ne geografinė vieta pasaulio žemėlapyje, tai būsena. Mąstysena, paremta saviraiška, autentiškumu ir buvimu savimi. Ši kampanija švenčia naują kultūrinį momentą, kai tai, kaip jautiesi, yra ne mažiau svarbu nei tai, kaip atrodai.

„Man buvo labai smagu bendradarbiauti su HEYDUDE, kuriems svarbiausia – gera savijauta su savimi. Muzika man teikia daug paguodos. Turi kurti dėl savęs ir tikėtis, kad kiti tame ras dalelę savęs.“
Lewis Capaldi.

Michael Anthes, tarptautinis HEYDUDE vadovas, sako: „Lewis puikiai įkūnija HEYDUDE Country dvasią – jis autentiškas, lengvai artimas ir gyvena tą komforto pirmiausia gyvenimo būdą, kurį mes švenčiame. Ši kampanija yra daugiau nei apie batus – tai apie pasitikėjimą savimi, saviraišką ir savo unikalaus pasaulio kūrimą. Lewis ne tik dėvi HEYDUDE – jis yra HEYDUDE Country. Mes nekantraujame pasidalinti šia energija su pasauliu.“

Pasaulinės HEYDUDE Country kampanijos startas remiasi ženkliu HEYDUDE augimu JAV, kur jis tapo itin populiarus tarp Z kartos atstovų. Partnerystė su Capaldi yra svarbus žingsnis plėtrai už JAV ribų – Europoje ir ypač Jungtinėje Karalystėje. Oficialus kampanijos pristatymas vyks Capaldi gimtajame mieste – Glazge.

Taip pat skaitykite