Iki -50% nuolaida daugeliui prekių + papildoma -10% nuolaida su kodu: CYBER
Pasiūlymas galioja iki 2024 12  08. Nuolaidų kodai nesumuojami.
Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Dr. MARTENS

Filtrai

  • Dydis
  • Savybės
  • Spalva
  • Kaina

1507621552_dr-martens-logoApie Dr. Martens

Dr. Martens skirti žmonėms, kurie turi ne tik savitą individualų stilių, bet ir dalinasi vieninga dvasia, autentiškais simboliais. Skirta žmonėms besididžiuojantiems savimi ir galinčiais tuo dalintis. Žmonėms, kurie yra kitokie.

Dizaino atžvilgiu Dr. Martens batai yra paprasto silueto, taip leidžiantys juos avėti ir derinti prie kiekvieno individualaus ir išskirtinio stiliaus. Praktikoje pagarsėję kaip itin patogūs, patvarūs ir ilgaamžiški batai leidžia su jais keliauti į koncertus, būti stilingu gatvės mados pasaulyje ir galų gale emocionaliu lygiu jie yra bendravimo ir teisių bei galimybių išplėtimo simbolis.

Tačiau taip buvo ne visada. Pradžioje Dr. Martens buvo žinomi  kaip originali darbo avalynė, o vienu metu net ir kaip sodo avalynė. Taigi, kaip toks praktiškas batas tapo vienu populiariausiu šių dienų prekės ženklų ir kultūriniu simboliu? Tai įdomi ir unikali istorija…

Grigsų šeima nuo  1901 metų buvo žinomi batų gamintojai mažame Anglijos miestelyje (Wollaston, Northamptonshire , English Midlands). Jie buvo pačioje Anglijos batų industrijos širdyje ir joje šešis dešimtmečius tvirtai laikėsi kaip patvarios darbo avalynės gamintojai.

1945 metais batų istorija persikėlė į pokario Miuncheną kartu su 25 metų kareiviu Dr. Klausu Martensu. Gydydamas savo sulaužytą koją jis sukūrė unikalų padą su oro pagalvę, kuris padėtų greičiau atsigauti po traumos nei tradicinis kietas odinis padas. Savo išradimą parodė senam universiteto draugui  mechanikos inžinieriui dr. Herbertui Funkui ir nuo to laiko abu pradėjo bendradarbiauti gaminant unikalius batus. Nuo 1947 metų jie pradėjo oficialią gamybą ir per dešimtmetį sparčiai augo. Daugiausiai batų parduodavo vyresnio amžiaus moterims. 1959 metais nusprendė savo revoliucinės avalynės išradimą pradėti reklamuoti užsienio žurnaluose.

Grįžtant į Angliją, joje įmonę valdė jau trečioji karta, Bilas kartu su sūnumi Maksu ir savo broliais Ray ir Colin. Skaitant žurnalą Bilo akį patraukė vokiečių reklama apie novatorišką oro pagalvę bato pade, tad Bilas įsigijo išskirtinę licenziją ir padarė keletą dizaino patobulinimų. Buvo pakeistas kulnas, batai gaminami iš spindesį turinčios odos ir pagrindinis akcentas – geltona siūlė virš pado. Batai gavo „Airwair“ pavadinimą ir buvo gaminami su geltonai juoda užkulnio kilpa su prekės ženklo pavadinimu ir šūkiu „Šokinėjantis padas“.

1960 metais, kai buvo sukurti Dr. Martens batai, pastebėta precedento neturinti pokyčių banga, kuri kūrė naujas įdėjas, kultūrinius sukrėtimus ir socialinę revoliuciją. Ši radikali atmosfera sukėlė ir naują požiūrį į madą, ji tapo ekstavagantiška ir net egzotiška.

Pradžioje batus avėjo pašto ir gamyklų darbuotojai, bet šiek tiek vėliau pradėjo vykti neįtikėtini dalykai...

Be jokių įspėjimų ar specialių ketinimų ši avalynė išpopuliarėjo ankstyvame multikultūriniame „skinhead“ judėjime, kuris pasižymėjo Britišku darbininkų stiliumi ir tai pakeitė batų istoriją. Iš darbo avalynės Dr. Martens tapo svarbiu subkultūriniu elementu.Dešimtmečio pabaigoje batai tapo didžiuliu saviraiškos simboliu pačioje Britanijos jaunimo kultūros širdyje.

Mažų vyriškų batų dydžių pardavimai pasufleravo apie batų poreikį moterims ir mergaitėms, tad buvo sukurtas paprastas aulinis batas moterims, dažniausiai su gėlių ornamentais. Vėliau prekinis ženklas tapo festivalių kultūros dalimi.

Po 40 – ojo įmonės gimtadienio avalynės pardavimai smarkiai sumažėjo, tad teko uždaryti vieną gamyklą, kad išvengti bankroto. 2003 metais žinomi dizaineriai pradėjo prekės ženklo gaivinimą pasitelkiant klasikinį 1460 batą. 2007 metais atgimims tęsėsi kartu su rankų gamybos originaliais Dr. Martens batais. Nors ir keitėsi subkultūrinio stiliaus aspektai, tačiau net ir dabar yra nemažai gerbiančių, mėgstančių ir vertinančių Dr. Martens avalynę dėl jos išskirtinės išvaizdos, aukštos kokybės ir patogumo.

2010 metais įmonė atšventė 50 – ąjį gimtadienį, kuris liudija apie tai, kad ši avalynė yra neatsiejama kultūros, kūrybos ir laisvai mąstančių asmenybių dalimi.

Be muzikos Dr. Martens liktų tik darbo avalyne.

Dr. Martens avalynė įkvepia juos avinčius muzikos kūrėjus ir tampa neatskiriama jų dalimi.

Dr martens apačia