Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Skaitmeninės rinkodaros specialistas (-ė)

Pagrindinės šios rolės funkcijos ir atsakomybės:

  • Skaitmeninės rinkodaros kampanijų planavimas, organizavimas ir įgyvendinimas (Google Ads, Meta ir kt.)
  • Skaitmeninės reklamos biudžetų skirstymas, rezultatų matavimas, analizė ir rekomendacijų teikimas
  • Reklamos optimizavimas
  • E-mail rinkodaros planavimas bei įgyvendinimas
  • Klientų duomenų bazės segmentavimas, personalizavimas, papildomų duomenų rinkimas, panaudojimas, duombazės didinimas
  • Eksperimentų planavimas (A/B), rezultatų analizė
  • Naujų reklamos kampanijų siūlymas, įgyvendinimas
  • Bendradarbiavimas komandos viduje, teikiant siūlymus daugiakanalės reklamos kampanijoms
  • Bendradarbiavimas su agentūromis
  • Naujų sistemų, technologinių sprendimų siūlymas, taikymas

Reikalavimai:

  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis mokamos reklamos srityje (Google, Meta ir kt.)
  • Marketingo, verslo administravimo ar susijusios srities bakalauro laipsnis
  • Puikus supratimas apie skaitmeninės rinkodaros kanalus, SEO ir analizės įrankius
  • Geri anglų kalbos įgūdžiai
  • Supratimas apie A/B testus, pardavimo kanalų optimizavimą, rinkodarą ir tekstų rašymą
  • Kūrybiškas, lankstus ir analitinio mąstymo nestokojantis

Įmonė siūlo:

  • Papildomą sveikatos draudimą po bandomajo laikotarpio
  • Ambicingą ir draugišką komandą
  • Motyvacinį paketą
  • Modernų ir jaukų biurą netoli Senamiesčio
  • Lankstų darbo grafiką
  • Profesinio tobulėjimo ir idėjų realizavimo galimybes
  • Smagias pramogas biure: stalo futbolas ir už biuro ribų: įmonės renginiai, išvykos
  • Nemokamą automobilių parkavimo aikštelę

Atlyginimas:

2280-2800 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis priklauso nuo turimų kompetencijų bei darbo patirties.

Susidomėjai? Lauksime Tavo CV - karjera@open24.lt 

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.