Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Prekių garantija, grąžinimas ir keitimas

 

Prekių grąžinimas ir keitimas

 

Netiko ar nepatiko užsakyta prekė?

Pas mus turite net 365 dienų prekių grąžinimo garantiją. Grąžinama prekė turi būti neavėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (originalioje nesugadintoje pakuotėje, su originaliomis etiketėmis) .

Prekės nebus priimamos atgal, jei:

  •         Buvo naudojamos (dėvimos, avimos, ir pan.);
  •         Buvo sugadintos;
  •         Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;
  •         Prarado prekinę išvaizdą;
  •         Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės.
  •         Grąžinama ne originalioje/originalioje sugadintoje prekės pakuotėje.

Taip pat remiantis valstybiniu „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumų“ 17 punktu: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti pinigus  netenkinamas įsigijus šias prekes: apatinius drabužius, kojines, puskojines, liemenėles ir kitus panašius dirbinius.

 

 Prekių grąžinimo ir keitimo būdai:

 

1. Crocs prekinio ženklo prekių grąžinimas arba keitimas Open24 fizinėse parduotuvėse Crocs

Crocs prekinio ženklo prekę galite grąžinti arba pakeisti į bet kurioje mūsų fizinėje Crocs parduotuvėje (išskyrus Crocs išparduotuvę Vilniuje PC Outlet. Greitesniam Jūsų aptarnavimui užtikrinti, rekomenduojame prieš atvykstant atsispausdinti užsakymo patvirtinimą. Fizinių parduotuvių sąrašas: https://www.open24.lt/lt/prekybos-vietos/crocs-parduotuviu-adresai/ . Jei grąžinama NE Crocs avalynė, grąžinti arba pasikeisti prekę galite tik internetu.

 

2. Prekių grąžinimas arba keitimas internetu, supildant prekės grąžinimo arba keitimo formas

Open24 inetrnetinėje parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti arba pakeisti , supildę prekių grąžinimo arba keitimo formas.

 

  2.1  Kaip supildyti internetinę prekės grąžinimo formą norint batus grąžinti arba pakeisti?

Internetu įsigytą prekę galite grąžinti/keisti:

1. užpildę internetinę prekės grąžinimo/keitimo formą savo pirkėjo paskyroje.

Į savo pirkėjo paskyrą galite patekti vienu iš šių būdų:

          a) jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo Pirkėjo paskyros.

          b) jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo elektroniniu paštu) arba

          c) jei esate neregistruotas pirkėjas,  galite užsiregistruoti: Open24 svetainėje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite vesdami užsakyme naudotą elektroninio pašto adresą ir tada prisijunkite.

 

Prisijungus papulsite į "Mano užsakymai" langą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. Pasirinkite užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti/keisti prekę".  Toliau pildykite pagal nurodymus.

-  Jei pildydami grąžinimo formą pasirinkote, kad prekę norite grąžinti ir atsiimti pinigus, pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų po prekės gavimo.

-  Jei pildydami grąžinimo formą pasirinkote, kad prekę norite keisti,  tai supildę grąžinimą iškart atlikite naują įprastą užsakymą. Keitimo užsakymo suma susidengs su grąžinamos prekės suma. Jei keičiate į tą pačią prekę (dydis ir spalva nesvarbu, suma susidengs visiškai ir nieko primokėti nereikės. Keičiama prekė Jus pasieks maždaug per 5-7 darbo dienas, po grąžinamos prekės išsiuntimo.

 

2.2. Kokiu būdu galiu išsiųsti grąžinamą prekę?

Prekių grąžinimas yra NEMOKAMAS. Pildant prekės grąžinimo formą galėsite pasirinkti kaip norite grąžinti prekę. Galimi pasirinkimai:  

Per DPD kurjerį   

Prekę supakuokite, kad nebūtų sugadinta originali prekė ir originalus įpakavimas. Užpildžius grąžinimo formą sistema sugeneruos grąžinimo lipduką su Siuntėjo ir Gavėjo duomenis. Jį būtina užklijuoti  (užrašyti ranka) ant grąžinamos pakuotės. Prekes Jūsų nurodytu adresu paims DPD kurjeris per 1-2 darbo dienas. Jei kurjerio nesulauksite, susisiekite su mumis dėl pakartotinio iškvietimo klientai@open24.lt  arba tel. nr. 8 (5) 2080009 (I-V 9.00-18.00 h)

-  Per Omiva paštomatą

Prekę supakuokite, kad nebūtų sugadinta originali prekė ir originalus įpakavimas. Prekę grąžinkite patogiausiame Omniva paštomate su grąžinimo kodu , kurį gausite sms žinute po grąžinimo formos supildymo. Kodas prekės grąžinimui galioja 7 dienas.

 

SVARBU: Grąžinimai priimami tik užpildžius internetinę grąžinimo formą. Prekė negali būti sugadinta ar dėvėta. Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Prekės pakuotę patariame atidaryti atsargiai, nesugadinant prekės ar jos originalaus įpakavimo.

 

 

 Prekių gamyklinė garantija

Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Jei per šį laikotarpį atsiras gamyklinis defektas,  mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus arba pakeisime prekę.

 

Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
internetiniame puslapyje savo pirkėjo paskyroje turite užpildyti prekių grąžinimo formą, pasirinkdami grąžinimo priežastį "Brokas". Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu klientams@open24.lt  , prisegdami prekės nuotrauką.

 

 Kada netaikoma kokybės garantija?

 -esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)

- esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)

- esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnaš; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)

- žybsinčioms LED detalėms.

- lipnioms juostelėms suteikiama 12 mėnesių garantija.

 

Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į UAB Open24 užpildydamas formą svetainėje  www.open24.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu  klientams@open24.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu UAB Open24 atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:  http://ec.europa.eu/odr/.

Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.