Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Prekių grąžinimas ir keitimas

Prekių grąžinimas

Jei internetinėje Open24 parduotuvėje įsigyta Crocs prekinio ženklo prekė Jums nepatiko ar netiko, galite ją grąžinti dviem būdais: fizinėje Crocs parduotuvėje arba internetu, supildant prekės grąžinimo formą. Ne Crocs prekinio ženklo avalynę keisti ir grąžinti galima tik internetu.

1. Prekių grąžinimas į Open24 fizines parduotuves Crocs

Jei tai Crocs avalynė ar Jibbitz aksesuaras, tuomet prekę galite grąžinti į bet kurią firminę Crocs parduotuvę, iškart pasikeisdami ją į kitą porą arba atgaudami už prekę sumokėtus pinigus. Greitesniam Jūsų aptarnavimui užtikrinti, rekomenduojame prieš atvykstanst atsispausdinti užsakymo patvirtinimą.

Jei grąžinama NE Crocs avalynė ar Jibbitz aksesuaras, tuomet grąžinti arba pasikeisti prekę galite tik internetu.

 

2. Prekių grąžinimas internetu, kai užsakymą pristatė DPD kurjeris/prekė atsiimta DPD pick up siuntų taške

Prisijunkite savo paskyroje Open 24 puslapyje (jei pirkote neužsiregistravę, pirmiausia - užsiregistruokite: Open24 svetainėje pradiniame puslapyje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite ir prisijunkite). Prisijungus papulsite į "Mano užsakymai" lapą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. Pasirinkite užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę".

Grąžinimas visada nemokamas. Mes patys sumokėsime už siuntos pasiimti atvyksiančio kurjerio paslaugas ir grąžinsime Jums pinigus už įsigytą prekę.

Vis dėlto, norėdami grąžinti Jums pinigus už nepatikusią prekę, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų, kurios paminėtos žemiau, skyrelyje "Prekės išvaizda" 

Dėmesio! Užpildžius grąžinimo formą sistema sugeneruos grąžinimo lipduką, kurį būtina užklijuoti ant grąžinamos pakuotės. 

 

3. Grąžinimą pildyti internetu, kai užsakymas paimtas Omniva paštomate

Prisijunkite savo paskyroje Open24 puslapyje (jei pirkote neužsiregistravę, pirmiausia - užsiregistruokite. Open24 svetainės pradiniame puslapyje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite ir prisijunkite). Prisijungę papulsite į "Mano užsakymai" lapą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. Pasirinkite užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate, ir spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Supildę grąžinimo formą, matysite prekių grąžinimo per Omniva instrukciją. 

Supakuokite grąžinamas prekes į vieną pakuotę ir grąžinkite jas į artimiausią Omnivos paštomatą, 

Omniva grąžinimo kodas galioja 14 dienų nuo prekės užsakymo dienos. Jei šis terminas pasibaigė, susisiekite su mumis klientams@open24.lt arba klientų aptranavimo numeriu +370 5 2080009. 

Grąžinimo per paštomatą instrukcija:

  • Paštomato ekrane paspauskite "Verslo klientas grąžina apmokėtą siuntą",
  • Pasirinkite skyriaus dydį. Prieš pasirenkant skyriaus dydį rekomenduojame pridėti siuntą prie durelių ir įsitikinti, kad skyriaus dydis pakankamas,
  • Ekrane paspauskite mygtuką "Klaviatūra" ir įveskite grąžinimo kodą {tn},
  • Įvedus grąžinimo kodą ekrane spauskite "Patvirtinti",
  • Paštomatas atspausdins grąžinimo etiketę, kurią reikia užklijuoti ant grąžinamos siuntos,
  • Siuntą su priklijuotu lipduku įdėkite į atsidariusį paštomato stalčių,
  • Ekrane paspauskite "Patvirtinti".

Demonstracinę paštomato versiją rasite čia.

Jeigu pageidaujate grąžinti daugiau vieno užsakymo prekių, atlikite visus grąžinimus per 24 valandas ir galėsite visas prekes grąžinti naudojant vieną paštomato spintelę ir vieną grąžinimo kodą.

Jeigu iškiltų problemų grąžinant siuntą, rašykite el. paštu į klientų aptarnavimo skyrių klientams@open24.lt. Kreipdamiesi nurodykite grąžinimo užsakymo numerį.

Daugiau informacijos apie Omniva paslaugas galite sužinoti čia: www.omniva.lt

 

Grąžinimo terminai ir forma

  • Prekę galite grąžinti per 1 metus nuo užsakymo atlikimo. Gamyklinio defekto atveju prekę galite grąžinti per 2 metus nuo užsakymo atlikimo. 
  • Grąžindami prekę turėsite užpildyti Open24 elektroninės parduotuvės Grąžinimo formą. Šią formą rasite prisiregistravę svetainėje ir Vartotojo duomenyse paspaudę ant nuorodos Mano užsakymai .
  • Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje.

 

Prekės išvaizda

Prekės nebus priimamos atgal, jei:

  • Buvo vartojamos (dėvimos, avimos, ir pan.);
  • Buvo sugadintos;
  • Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;
  • Prarado prekinę išvaizdą;
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės.
  • Grąžinama ne originalioje/originalioje sugadintoje pakuotėje.


Pinigų grąžinimo procedūra

Jūsų grąžinamos prekės pristatomos į sandėlį, kuriame mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo formos užpildymo.

Išvardinti dalykai yra padiktuoti Lietuvos Respublikos įstatymų ir elementarios logikos. Mes nekuriame papildomų kliūčių ir stengiamės lanksčiai žiūrėti į prekių grąžinimą. Galų gale, mūsų tikslas paprastas – kad tiek Jūs, tiek mes liktumėme patenkinti.

 

Sklundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į UAB Open24 užpildydamas formą svetainėje  www.open24.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu  klientams@open24.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu UAB Open24 atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:  http://ec.europa.eu/odr/.

Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.