Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Saugus pirkimas karantino metu

Informuojame, kad Vyriausybei paskelbus karantiną visoje Lietuvos teritorijoje, internetinė parduotuvė Open24 tęs veiklą kaip įprastai.

Kviečiame susipažinti su rekomendacijomis, šiuo metu dažniausiai užduodamais klausimais ir atsakymais į juos.

 

Rekomendacijos perkant internetu:

Siekiant mažinti viruso plitimą, mes rekomenduojame pirkti internetu ir mokėjimus atlikti iškart užsakymo metu. Patariame siuntos pristatymą rinktis į Omniva paštomatą. Jei pasirinksite apmokėto užsakymo pristatymą su DPD kurjeriu į namus, turėsite galimybę siuntą nukreipti į pasirinktą DPD Pick UP terminalą.

  

Ar internetinė parduotuvė Open24 pristatinės prekes į namus ir paštomatus?

Iš anksto apmokėtiems užsakymams pristatymo tvarka į namus ir paštomatus nesikeičia.

Užsakymų apmokėjimas prekių pristatymo su DPD kurjeriu  į namus metu galimas tik mokėjimo kortelėmis.

Pristatymo laikas: šiuo metu 97  proc. paštomatinių siuntų gavėjus pasiekia per pirmas dvi darbo dienas nuo išsiuntimo. Nuo gegužės 18 dienos visas siuntas pristatysime jau kitą darbo dieną po išsiuntimo, kaip buvo įprasta iki karantino.

 

DPD Pick UP atsiėmimo punktų darbo laikas nuo kovo 16 d.

Dėl koronaviruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos Vyriausybės rekomendacijų DPD Pick UP atsiėmimo punktai iki kovo 11 dienos nedirbs.  Užsakymo metu nesirinkite atsiėmimo DPD Pick Up atsiėmimo punkte.


Internetinės parduotuvės užsakytų prekių grąžinimas:
Dėl koronaviruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos Vyriausybės rekomendacijų prekių grąžinimus rekomenduojame vykdyti tik per Omniva paštomatus.. Prekių grąžinimo terminai pratęsiami neskaičiuojant karantino laikotarpio. Prašome norinčius grąžinti prekes rinktis prekių grąžinimą per Omniva paštomatus.

 

Kilus klausimams, prašome, susisiekti su mumis klientų aptarnavimo numeriu 8 (5) 2080009 (I-V 9.00-18.00) arba el.p. klientams@open24.lt