Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Svečių knyga

Jūsų komentaras

Rašyti komentarą

Svečių knygoje prašome rašyti atsiliepimus apie prekes, aptarnavimą, parduotuvę.
Jei norite, kad atsakytume į jūsų klausimą, prašome jį užduoti K.U.K. skiltyje.

Gausite el. laišką, kai Open24 pakomentuos Jūsų įrašą.


Lankytojų komentarai

Prekės nepasiekė žadėtą dieną, paskambinusi telefonu buvau ne visai teisingai informuota apie jų pristatymą, tad sugaišau visą dieną laukdama. O pirkinių vis dar neturiu. Šįkart nuvylėte.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Aiste, 

atsiprašome dėl siuntos vėlavimo. Jūsų užsakymą iš sandėlio išsiuntėme laiku, tačiau DPD kurjeris per klaidą siuntą pristatė į kitą vietą. Siuntą peradresavome iškart, kai tik gavome šią informaciją. DPD siuntų peradresavimas trunka papildomai 1 darbo dieną. Atsiprašome, kad negalėjome užtikrinti siuntos persiuntimo Jūsų adresu tą pačią dieną. 

Esu llabai patenkinta ir aptarnavimu ir kokybe.Rekomenduoju.
Greitai, tiksliai, kokybiškai. Ačiū
Kažkoks nesusipratimas su pristatymu Omniva paštomatu. Siuntos sekti normaliai negali, trūksta duomenų, peradresuot normaliai negali, konsultantas telefonu kalba vėjus.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, 

ačiū už Jūsų komentarą atsiprašome už Jums sukeltus nepatogumus.

Šiuo metu Omniva siuntų tarnyba turi padidėjusį siuntų srautą, tačiau deda visas pastangas, kad siuntos būtų pristatytos laiku bei kad ateityje tokių atvejų būtų kuo mažiau. 

Matome , kad siuntų siuntos pristatymas vėlavo  1 dieną, tačiau siunta jau pristatyta. 

Darkart atsiprašome dėl siuntos vėlavimo.

 

Esu crocs avalynės gerbėja, turiu įvairių batų. Nesu dar nei karto nusivylusi crocs ;)
Puikus aptarnavimas ir kokybe.
Kauno Akropolio skyriaus darbuotojų aptarnavimas puikus. Darbuotojos paslaugios ir malonios. Sėkmės
Viskas liuks. Esu viskuo patenkintas. SAėkmės Jums.
Pati geriausia kokybiškų prekių parduotuvė. Teko bendrauti su klientų aptarnavimo specialistais telefonu, labai malonus, operatyvus bendravimas. Perku el. parduotuvėj sau, dukrai ir vyrui, prekėmis visada patenkinta. Labai patogu per paštomatą keisti arba grąžinti netikusią prekę. Atsiuntimas visada greitas. Kainos puikios. Džiugu, kad galima kaupti ir panaudoti lojalumo taškus, gaunasi puiki nuolaida.
Preke gavau greitai,bet deja preke neatitinka nurodytos nuotraukoje,paskambinus i informacija,sulaukiau tik jei netinka pildytine pinigu grazinimo forma. Tokias gavom uzsake tokia idejome, Labai idomu,tada KAM detikiu kitu prekiu nuotraukas,nei patys turi pardavime. Pirkau pirma ir paskutini karta. Taip pat tiek draugu,tiek kolegu rate nepatarsiu sios internetines parduotuves.
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

atsiprašome dėl gautos atvaizdavimo neatitinkančios prekės ir sukeltų nepatogumų. Susisieksime su Jumis elektroniniu paštu asmeniškai ir išspręsime situaciją. 

Labai patiko greitas aptarnavimas. Spalio 23 d apie pietus užsisakiau prekę, o 24 d. ji jau buvo pristatyta
Open24.lt atsakymas

Ačiū Jums už atsiliepimą!  

Negavau užsakytų prekių
Open24.lt atsakymas

Sveiki,

Taip, matome, kad siunta buvo grąžinta mums atgal. 
Su Omniva kurjerių tarnyba aiškinamės situaciją, kodėl siunta nebuvo pristatyta į paštomatą.
Gavę informaciją, susisieksime su Jumis ir ją Jums būtinai perduosime. Atsiprašome už sudarytus nepatogumus. 

Ačiū už greitą pristatyma!
Open24.lt atsakymas

Džiaugiamės, kad likote patenkinta :)

Nupirkau crocs citilane flat batelius , po pirmos avėjimo dienos batai labai stipriai nutrynė viena koją. Taip pat kojos stipriai prakaitavo. Ka daryti tokioje situacijoje? Įsivaizduoju kad batų grąžinti nepavyks, nes nešiojau. Ar yra tikimybe kad prasinešios ir bus geri? Kaip kovoti su prakaitavimu?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Katažina,

ačiū, kad kreipiatės.

Jūsų įsigytas modelis sudarytas iš Crocslite medžiagos. Crocslite medžiaga turi savybę suminkštėti nuo kūno šilumos. Tokiu būdu medžiaga gali šiek tiek prasitempti ir avalynė gali prisitaikyti prie avinčiojo kojos. 

Turime paminėti, kad gamintojas nesuteikia garantijos prekėms, jei batas koją trina, koja prakaituoja . Kaip koja jaučiasi bate, yra individualu.

Žinoma, turint abejonių dėl prekės kokybės, turite teisę kreiptis dėl prekės grąžinimo broko atveju. Gavus prekę ji bus patikrinta ir įvertinta.

Kilus klausimams, kreipkitės klientų aptarnavimo kontaktu klientams@open24.lt

Malonu bendrauti su Open24.lt. Kokybiška prekė ir aptarnavimas garantuoti. Ačiū Jums.
Didžiausias AČIŪ darbuotojai Ilonai, kuri padėjo, kad batai būtų pakeisti ir pristatyti daug greičiau nei įprastai :) Daugiau tokių darbuotojų!
Prekių pristatymu esu patenkinta. Viskas laiku. Prekės kokybiškos. Turiu priekaištų tik dėl pakeitimo. Buvo pirkti CROCS vaikiški batai. Nusprendėme pakeitimą daryti ne per kurjerį, o vykti į kitą miestą (į Crocs parduotuvę). Kad galėtume vietoje pamatuoti ir palyginti dydžius. Pardavėjos aptarnavimas buvo labai nemalonus. Aš jei nurodžiau pakeitimo priežastį (netinkamas dydis). Ir aš maniau, kad to gana, kad būtų pradėta pakeitimo procedūra. Bet manęs buvo klausinėjama NEMALONIU tonu įvairių klausimų: koks jūsų vaiko batų dydis? kodėl pasirinkote būtent tokį dydį, o ne kitą? Ar nežinote kad dydžiu didesnius reikia pirkti? ir t.t... Suprasčiau jeigu aš būčiau parašiusi grąžinti pinigus už prekes, bet aš tik paprašiau pakeisti dydį, Visą mūsų pokalbį iš šono stebėjo ir klausėsi vyras. Išėjus iš parduotuvės jo pirmas pasakymas "panašu kad nelabai norėjo pakeisti". Vadinasi ne man vienai taip pasirodė.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Joana, 

ačiū už Jūsų komentarą. Atsiprašome dėl neprofesionalaus aptarnavimo mūsų parduotuvėje. Prašome susisiekite su mumis el.p. klientams@open24.lt, nurodydami, kurioje parduotuvėje atlikote prekės keitimą, kad galėtume užtikrinti, jog tokių situacijų ateityje nepasikartos. 

Aciu uz greita ir kokybiska aptarnavima.
Gavau užsakytą prekę laiku, tačiau paštomate atsiimant negavau visiškai jokio čekio. Su batais taip pat nebuvo įdėta jokio dokumento, patvirtinančio prekės įsigijimą. Ar taip dabar būna visada? Tai nesutrukdys prekę gražinti, jei nuspręsiu jos neoasilikti?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Dalia, 

džiaugiamės, kad prekė Jus pasiekė laiku. Norime informuoti, kad Jums atlikus užsakymą ir mums išsiuntus jį iš sandėlio, automatiškai išsiunčiame klientams sąskaitą faktūrą užsakyme nurodytu elektroniniu paštu. Pasitikrinkite ir jei nerasite, informuokite mus klientams@open24.lt , kad galėtume persiųsti pakartotinai. Norint atlikti prekės grąžinimą ar keitimą, sąskaita faktūra nėra būtina. Prekės grąžinimo - keitimo procedūra atliekama per Jūsų asmeninę paskyrą ir to užtenka , kad prekė būtų priimta ar pakeista. Kilus klausimams, mielai pgelbėsime, kreipkitės jau nurodytu kontaktu klientams@open24.lt  

Aciu uz puiku ir operatyvu darba :)
1 2 3 4 ... 48 ... 95