Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Svečių knyga

Jūsų komentaras

Rašyti komentarą

Svečių knygoje prašome rašyti atsiliepimus apie prekes, aptarnavimą, parduotuvę.
Jei norite, kad atsakytume į jūsų klausimą, prašome jį užduoti K.U.K. skiltyje.

Gausite el. laišką, kai Open24 pakomentuos Jūsų įrašą.


Lankytojų komentarai

Pastebėjimas. Labai jau daug nesusikalbėjimų turite su DPD kurjeriais pradedant nuo to, kad iš ryto gaunamas laiškas, kad prekė grąžinimui bus paimta pirmadienį, kurjeris atvažiuoja penktadienį (t.y. tą pačią dieną, kai yra gautas laiškas iš jūsų), teko važiuoti, nes kurjeris jau laukė prie durų, pasakiau, kad nespėjau atspausdinti ir užklijuoti lipduko gauto iš jūsų, kurjeris sako, kad nepriims, nors laiške aiškiai nurodyta „Siuntą supakuokite ir užklijuokite prisegtą lipduką arba užrašykite siuntėjo (savo) ir gavėjo adresus ranka“. Siūliausi užrašyti, liepė net nerašyt, nes siuntos neims, taigi gavosi laiko švaistymas tiek man lėkti pas kurjerį laukiantį, tiek kurjeriui. Ateičiai linkiu pagerinti vidinę komunikaciją tarp savęs ir DPD, kad neklaidintumėte savo klientų. Gražaus savaitgalio.
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

ačiū, kad mus infomuojate. Dėl susiklosčiusios situacijos pasiaiškinsime su DPD siuntų tarnyba.

Jei turėsite papildomų klausimų - susisiekite su mumis klientams@open24.lt

Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Tikimės, ateityje neteks nusivilti :)

 

Labai ačiū už operatyvų brokuotos prekės pakeitimą į naują. Tikrai nustebino, kad per parą laiko nuo išsiuntimo jau gavome siuntinį. Niekada su Jumis nėra buvę problemų dėl garantinio laikotarpio grąžinimų.
Itin greitas pristatymas, šaunuoliai, bet, deja, jis nublanksta, kad siuntoje gautos kelios visai kitos prekės, nei užsakytos.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Asta,

ačiū už Jūsų atsiliepimą.

Dėl  prekių, neatitinkančių Jūsų užsakymo, susiekite su mumis, prašome, klientams@open24.lt ir situaciją išspręsime.

Pristatymas velavo beveik visa savaite,tai nebuvo malonu,kurjeris buvo malonus,o ir preke likau patenkinta.
Labai dėkinga už paslaugumą ir kantrybę konsultantėms, sprendžiant nesusipratimą iš mano pusės, grąžinant avalynę. Su tokia gera pagalba, manau, grąžinimas vis dėlto pavyks :) Labai patogus apsipirkimas Jūsų parduotuvėje. Ačiū.
Pristatymas buvo itin greitas. Prekes i pastomata gavau per 1 d.d. Nepaisant to, kad dydziu nepataikiau, nuvykus i Klaipedos Akropolio Crocs parduotuve, pakeitimas truko tik keleta minuciu pabendraujant su itin maloniomis konsultantemis. Aciu
Labai noriu pagirti šią parduotuvę. Prekės pristatomos greitai, nėra jokių vėlavimų, dirbama operatyviai, o avalynės kokybė atitinka visus lūkesčius. Tikrai, DIDŽIAUSIOS REKOMENDACIJOS jums!
Labai patinka apsipirkti Open.24, ypač kai yra geros nuolaidos. Labai operatyviai gavau užsakymą per Omnivą.
tikrai taip nera kad laiku atvežtu prekes. as nepatenkintas jusu darbu
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Andriau,

prekes pristatome per 1-2 darbo dienas per DPD arba Omniva kurjerių tarnybas. Patikslinkite mums, prašome, elektroniniu paštu klientams@open24.lt savo užsakymo numerį , pasiaiškinsime, kodėl savo užsakymo negavote laiku.

Taip pat norime informuoti, kad šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali vėluoti dėl itin didelių užsakymų skaičiaus ir prastų oro sąlygų.

Atsiprašome už nepatogumus.

 

Šauni parduotuvė.Greitas pristatymas.Šaunuoliai.Sėkmės
Ačiū už puikius batus ir greitą pristatymą.
Dekoju uz preke,viskas tvarkoje
Sveiki, noreciau labai pagirti Jusu vardavejai Laurai is OZAS Croc parduotuves. Ji ne tik padejo issirinkti puikiai batus vaikui, bet ir labai padejo randant dydi, kurio jau niekur nebuvo. Didelis didelis aciu jai uz profesionaluma, atiduma ir didele pagalba! Didziausi komplimentai !
Open24.lt atsakymas

Ingrida,

ačiū Jums už atsiliepimą ! :)

Džiaugiuosi operatyviu pristatymu.
Nupirkau crocs citilane flat batelius , po pirmos avėjimo dienos batai labai stipriai nutrynė viena koją. Taip pat kojos stipriai prakaitavo. Ka daryti tokioje situacijoje? Įsivaizduoju kad batų grąžinti nepavyks, nes nešiojau. Ar yra tikimybe kad prasinešios ir bus geri? Kaip kovoti su prakaitavimu?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Katažina,

ačiū, kad kreipiatės.

Jūsų įsigytas modelis sudarytas iš Crocslite medžiagos. Crocslite medžiaga turi savybę suminkštėti nuo kūno šilumos. Tokiu būdu medžiaga gali šiek tiek prasitempti ir avalynė gali prisitaikyti prie avinčiojo kojos. 

Turime paminėti, kad gamintojas nesuteikia garantijos prekėms, jei batas koją trina, koja prakaituoja . Kaip koja jaučiasi bate, yra individualu.

Žinoma, turint abejonių dėl prekės kokybės, turite teisę kreiptis dėl prekės grąžinimo broko atveju. Gavus prekę ji bus patikrinta ir įvertinta.

Kilus klausimams, kreipkitės klientų aptarnavimo kontaktu klientams@open24.lt

Malonu bendrauti su Open24.lt. Kokybiška prekė ir aptarnavimas garantuoti. Ačiū Jums.
Didžiausias AČIŪ darbuotojai Ilonai, kuri padėjo, kad batai būtų pakeisti ir pristatyti daug greičiau nei įprastai :) Daugiau tokių darbuotojų!
Prekių pristatymu esu patenkinta. Viskas laiku. Prekės kokybiškos. Turiu priekaištų tik dėl pakeitimo. Buvo pirkti CROCS vaikiški batai. Nusprendėme pakeitimą daryti ne per kurjerį, o vykti į kitą miestą (į Crocs parduotuvę). Kad galėtume vietoje pamatuoti ir palyginti dydžius. Pardavėjos aptarnavimas buvo labai nemalonus. Aš jei nurodžiau pakeitimo priežastį (netinkamas dydis). Ir aš maniau, kad to gana, kad būtų pradėta pakeitimo procedūra. Bet manęs buvo klausinėjama NEMALONIU tonu įvairių klausimų: koks jūsų vaiko batų dydis? kodėl pasirinkote būtent tokį dydį, o ne kitą? Ar nežinote kad dydžiu didesnius reikia pirkti? ir t.t... Suprasčiau jeigu aš būčiau parašiusi grąžinti pinigus už prekes, bet aš tik paprašiau pakeisti dydį, Visą mūsų pokalbį iš šono stebėjo ir klausėsi vyras. Išėjus iš parduotuvės jo pirmas pasakymas "panašu kad nelabai norėjo pakeisti". Vadinasi ne man vienai taip pasirodė.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Joana, 

ačiū už Jūsų komentarą. Atsiprašome dėl neprofesionalaus aptarnavimo mūsų parduotuvėje. Prašome susisiekite su mumis el.p. klientams@open24.lt, nurodydami, kurioje parduotuvėje atlikote prekės keitimą, kad galėtume užtikrinti, jog tokių situacijų ateityje nepasikartos. 

Aciu uz greita ir kokybiska aptarnavima.
Gavau užsakytą prekę laiku, tačiau paštomate atsiimant negavau visiškai jokio čekio. Su batais taip pat nebuvo įdėta jokio dokumento, patvirtinančio prekės įsigijimą. Ar taip dabar būna visada? Tai nesutrukdys prekę gražinti, jei nuspręsiu jos neoasilikti?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Dalia, 

džiaugiamės, kad prekė Jus pasiekė laiku. Norime informuoti, kad Jums atlikus užsakymą ir mums išsiuntus jį iš sandėlio, automatiškai išsiunčiame klientams sąskaitą faktūrą užsakyme nurodytu elektroniniu paštu. Pasitikrinkite ir jei nerasite, informuokite mus klientams@open24.lt , kad galėtume persiųsti pakartotinai. Norint atlikti prekės grąžinimą ar keitimą, sąskaita faktūra nėra būtina. Prekės grąžinimo - keitimo procedūra atliekama per Jūsų asmeninę paskyrą ir to užtenka , kad prekė būtų priimta ar pakeista. Kilus klausimams, mielai pgelbėsime, kreipkitės jau nurodytu kontaktu klientams@open24.lt  

1 2 3 4 ... 48 ... 95