Kilo klausimų? 8 (5) 2080009

Svečių knyga

Jūsų komentaras

Rašyti komentarą

Svečių knygoje prašome rašyti atsiliepimus apie prekes, aptarnavimą, parduotuvę.
Jei norite, kad atsakytume į jūsų klausimą, prašome jį užduoti K.U.K. skiltyje.

Gausite el. laišką, kai Open24 pakomentuos Jūsų įrašą.


Lankytojų komentarai

Labai patiko greitas aptarnavimas. Spalio 23 d apie pietus užsisakiau prekę, o 24 d. ji jau buvo pristatyta
Open24.lt atsakymas

Ačiū Jums už atsiliepimą!  

Negavau užsakytų prekių
Open24.lt atsakymas

Sveiki,

Taip, matome, kad siunta buvo grąžinta mums atgal. 
Su Omniva kurjerių tarnyba aiškinamės situaciją, kodėl siunta nebuvo pristatyta į paštomatą.
Gavę informaciją, susisieksime su Jumis ir ją Jums būtinai perduosime. Atsiprašome už sudarytus nepatogumus. 

Ačiū už greitą pristatyma!
Open24.lt atsakymas

Džiaugiamės, kad likote patenkinta :)

Nupirkau crocs citilane flat batelius , po pirmos avėjimo dienos batai labai stipriai nutrynė viena koją. Taip pat kojos stipriai prakaitavo. Ka daryti tokioje situacijoje? Įsivaizduoju kad batų grąžinti nepavyks, nes nešiojau. Ar yra tikimybe kad prasinešios ir bus geri? Kaip kovoti su prakaitavimu?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Katažina,

ačiū, kad kreipiatės.

Jūsų įsigytas modelis sudarytas iš Crocslite medžiagos. Crocslite medžiaga turi savybę suminkštėti nuo kūno šilumos. Tokiu būdu medžiaga gali šiek tiek prasitempti ir avalynė gali prisitaikyti prie avinčiojo kojos. 

Turime paminėti, kad gamintojas nesuteikia garantijos prekėms, jei batas koją trina, koja prakaituoja . Kaip koja jaučiasi bate, yra individualu.

Žinoma, turint abejonių dėl prekės kokybės, turite teisę kreiptis dėl prekės grąžinimo broko atveju. Gavus prekę ji bus patikrinta ir įvertinta.

Kilus klausimams, kreipkitės klientų aptarnavimo kontaktu klientams@open24.lt

Malonu bendrauti su Open24.lt. Kokybiška prekė ir aptarnavimas garantuoti. Ačiū Jums.
Didžiausias AČIŪ darbuotojai Ilonai, kuri padėjo, kad batai būtų pakeisti ir pristatyti daug greičiau nei įprastai :) Daugiau tokių darbuotojų!
Prekių pristatymu esu patenkinta. Viskas laiku. Prekės kokybiškos. Turiu priekaištų tik dėl pakeitimo. Buvo pirkti CROCS vaikiški batai. Nusprendėme pakeitimą daryti ne per kurjerį, o vykti į kitą miestą (į Crocs parduotuvę). Kad galėtume vietoje pamatuoti ir palyginti dydžius. Pardavėjos aptarnavimas buvo labai nemalonus. Aš jei nurodžiau pakeitimo priežastį (netinkamas dydis). Ir aš maniau, kad to gana, kad būtų pradėta pakeitimo procedūra. Bet manęs buvo klausinėjama NEMALONIU tonu įvairių klausimų: koks jūsų vaiko batų dydis? kodėl pasirinkote būtent tokį dydį, o ne kitą? Ar nežinote kad dydžiu didesnius reikia pirkti? ir t.t... Suprasčiau jeigu aš būčiau parašiusi grąžinti pinigus už prekes, bet aš tik paprašiau pakeisti dydį, Visą mūsų pokalbį iš šono stebėjo ir klausėsi vyras. Išėjus iš parduotuvės jo pirmas pasakymas "panašu kad nelabai norėjo pakeisti". Vadinasi ne man vienai taip pasirodė.
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Joana, 

ačiū už Jūsų komentarą. Atsiprašome dėl neprofesionalaus aptarnavimo mūsų parduotuvėje. Prašome susisiekite su mumis el.p. klientams@open24.lt, nurodydami, kurioje parduotuvėje atlikote prekės keitimą, kad galėtume užtikrinti, jog tokių situacijų ateityje nepasikartos. 

Aciu uz greita ir kokybiska aptarnavima.
Gavau užsakytą prekę laiku, tačiau paštomate atsiimant negavau visiškai jokio čekio. Su batais taip pat nebuvo įdėta jokio dokumento, patvirtinančio prekės įsigijimą. Ar taip dabar būna visada? Tai nesutrukdys prekę gražinti, jei nuspręsiu jos neoasilikti?
Open24.lt atsakymas

Sveiki, Dalia, 

džiaugiamės, kad prekė Jus pasiekė laiku. Norime informuoti, kad Jums atlikus užsakymą ir mums išsiuntus jį iš sandėlio, automatiškai išsiunčiame klientams sąskaitą faktūrą užsakyme nurodytu elektroniniu paštu. Pasitikrinkite ir jei nerasite, informuokite mus klientams@open24.lt , kad galėtume persiųsti pakartotinai. Norint atlikti prekės grąžinimą ar keitimą, sąskaita faktūra nėra būtina. Prekės grąžinimo - keitimo procedūra atliekama per Jūsų asmeninę paskyrą ir to užtenka , kad prekė būtų priimta ar pakeista. Kilus klausimams, mielai pgelbėsime, kreipkitės jau nurodytu kontaktu klientams@open24.lt  

Aciu uz puiku ir operatyvu darba :)
Sveiki,

prekes gaunu nurodytu laiku, dydžiai atitiko ir pirkau ne vieną porą batų :)
Siūlyčiau patobulinti krepšelio peržiūrą, t.y. kad sudėjus prekes į krepšelį ir įėjus į jį, būtų aktyvios nuorodos į prekes. Tuo atveju, jei norisi pasikeisti spalvą, dydį ir pan.
Visa kita super :)
Open24.lt atsakymas

Laba diena, Edita,

Dėkojame už atsiliepimą. Jūsų pastebėjimą dėl nuorodų perduosime atsakingam skyriui. Kol neturime šios funkcijos, rekomenduojame naudotis norų sąrašu, kurio funkcionalumas labai panašus Jūsų aprašytam.

Malonaus įsigytų batų avėjimo.

Lauksime Jūsų sugrįžtan! :)

Puiki komanda. Labai operatyviai patvirtinami užsakymai ir pristatymai!
Sėkmės Jums
100 proc patenkinta kliente :) Super operatyvus bendravimas su KAC, nuolaidu galimybe, informatyvi svetaine, greitas pristatymas. P.s. tuo pat metu del tos pacios prekes bendravau ir su eavalyne.lt. Neabejotinai pasiteisines pasirinkimas - open24!! Aciu.
Nuoširdžiai noriu pasidžiaugti puikiu šios parduotuvės darbuotoju darbu bei suskurta tobula elektroninės parduotuvės sistema. Būtent taip turėtų dirbti visos parduotuvės. Nustebino patogi pirkimo sistema, greitas prekių pristatymas ir grąžinimas. Nespėjus pasinaudoti nuolaida, viskas buvo sutvarkyta per vieną dieną, tam, kad klientas ją gautų. Mergaitė maloniai ir paslaugiai viską paaiškino ir sutvarkė. Dėkoju visam kolektyvui, dirbkite taip ir toliau.
Aš trumpai. Open24.lt iš mano pusės didelė pagarba,nes ši įmonė dirba žmonių labui... Pristatymas, grąžinimas, garantinis - jokių problemų! Šneku kaip klientas iš patirties. Džiugu, kad yra tokių parduotuvių. Ačiū
Emu batus nesioju ne viena sezona, praeitus sezonus emu batus isigyjau uzsienyje, kokybe tikrai nesiskundziau, siais metais nusprendziau pasitiketi open24. Issirinkau modeli paterson lo, paveikslelyje ir aprasyme buvo parasyta jog pardavinejimas naujas modelis su neslystanciu padu ir panasiai. Taigi gaunu batus, o ten seno modelio batai ( aplodismentai open24) pradedu juos nagrineti, skaitineti internete ir ten aiskiai parodyta jog padas visai ne tas kaip aprasyta. Man kaip pirkejui mokanciam pinigus uz preke gal turejo pranesti , kad atsiuncia sena modeli? Todel teko skambinti paciai ir paklausti, kas per situacija, o pasirodo jie neturi naujo modelio batu ir sandelyje taip pat tik seni. Man nesiulo jokio sprendimo budo, tol kol nepakeliu balso tono tada pasiulio 15 % kitam pirkiniui! Kiek turi buti kvailas zmogus , kad antra karta uzsakinetu is tokios kompanijos batus? Kurie nesugeba atsakyti uz bendravimo kokybe, prekiu kokybe, kuriems nerupi klientas?!! Daugiau niekada niekada nepirksiu cia jokiu batu!!! Ir visiems rekomenduosiu nepirkti!! Tuo ir skiriasi lietuva nuo uzsienio, cia zmones apgaudineja!! O uzsieni visu pirma dirba del klientu!!
Open24.lt atsakymas

Laba diena,

Dar kartelį norime atsiprašyti, kad gavote EMU batus su neatnaujintu padu. Atsiprašydami padovanojome Jums nuolaidos kodą kitam apsipirkimui. Taip pat suteikiame galimybę grąžinti nepatikusią, lūkesčių nepatenkinusią prekę ir už ją atgauti pinigus ar pasikeisti ją kita. Mūsų pagrindinis tikslas patenkinti klientų lūkesčius.

Puikios prekės, aptarnavimas taip pat, jau pirkau ir vėl žadu, dažnokai įlendu ir laukiu nuolaidų (tik kaina tokia jau nelietuviška, bet kai akcijos tai puiku, žinoma jei lieka dydis tinkamas). Sėkmės
Sveiki, padovanojau zmonai http://www.open24.lt/lt/katalogas/converse-chuck-taylor-all-star-brush-off/?color=7890 sporbacius. Ir labai susinervinau, kai viename bate radau kirstine zyme 0,5cm ilgio ir dar matomiausioj vietoj. Nezinau kodel siuncia pirkejams brokuotus batus. Ikelciau foto, jei butu patobulinta sveciu knyga.
Open24.lt atsakymas

Laba diena, 

ačiū Jums už atsiliepimą. Susisieksime su Jumis netrukus asmeniškai. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. 

 

Gavau preke po apmokejimo per keleta dienu,viskuo esu patenkintas,yra tik vienas niuansas kuris siek tiek erzina ..
Del apmokejimo-kodel negalima apmoketi "omniva" pastomate pasiimant preke kaip pvz "RDE" ir kitur?
Siaip viskas ok,jus saunuoliai,kartais turite geras nuolaidas! nenusivyliau nei preke nei aptarnavimu+greitas siuntimas!Aciu!
Open24.lt atsakymas

Sveiki, 

ačiū Jums už atsiliepimą! 

Užsakant prekes į Omniva paštomatą, galima atsiskaityti ir pačiame paštomate, apmokant banko kortele. Atlikdami užsakymą Open24 svetainėje ir rinkdamiesi apmokėjimo būdą, rinkitės apmokėjimą "grynais" - tokiu atveju užsakymą galėsite apmokėti banko kortele, savitarnos siuntų terminale.

 

Sveiki. Pirkau maziukui crocsiukus ir viskas labai saunu ir pristate ir aptarnavo puikiai
1 2 3 4 ... 48 ... 95